Header2

• 30 March 2012 •

Ampunkan Kami

Ehem-ehems..

Tadi kan. Saya kan. Menjenguk-jenguk halaman Sis AI. Tentang sebab-sebab blog kurang sambutan. Antara yang menarik hati ialah tentang pen-disable-an button right click. Ya, annoying sungguh mereka-mereka yang cuma membenarkan klik di sebelah kiri ni..:p

Saya minta maaf yer tuan-tuan dan puan-puan serta cik-cik sekalian. Sebenarnya saya sendiri men-disable-kan button right click. Tanpa sebarang alasan konkrit. Sedari dulu waktu saya mula berjinak-jinak di sempadan maya ni, saya memang dah terbiasa dengan kebiasaan sendiri. Even blog-blog lama pun saya disable-kan dengan senang hati. Hobi kot. Hehehe..:D

Sebenarnya post-post saya bukanlah pada tahap "WOW!!" pun. In fact saya tak rasa ada orang akan copy paste terbitan-terbitan sebelum ini. Malah kalau nak view source boleh saja klik View kat sebelah History.. *saya guna Mozilla Firefox ketika ini*

Dan satu lagi saya nak minta maaf. Sebab ruang bacaan untuk blog saya adalah kecil dan terhad. Harap tidak mendatangkan tekanan pada kalian yang membaca. Oh ya, petikan yang terdapat dalam blog Pujukan Niat saya ambil daripada Tengku Puteri. Lupa nak memberikan kredit kepada beliau tempoh hari..

"Jangan Mara Aa.." kata Allahyarham Tan Sri P Ramlee.


12 comments:

  1. Hahaha! Rileks bro.. Nsib baik sy dh add awal2 blog bro, so bila ada entri bru sy trus up-to-date. So tak prlu la pkai history tu kan klu slalu di up-to-date.

    Apapun, asalkn blog archive ada, bru ringn skit tngan ni nk klik. Klu apa pun tarak, mmg sy angkat kaki, haha!

    ReplyDelete
  2. hahaha..xde la..saje jer inform awal2..good info sbnrnya..sebab memang disable right click tu sedikit menyusahkan orang lain..;)

    ReplyDelete
  3. bro letak aa shoutbox ^^

    ReplyDelete
  4. Mula2 dlu duk buat jgaklah cenggituh.ngeh2...:D

    ReplyDelete
  5. Aku disablekan right click gak. Bukan sbb takut org copy penulisan ke apa. Err sebab laen. Hehe

    ReplyDelete
  6. dulu memula ada blog buat gak la.maklumla gedik sat sbb nk try semua benda.tp bila rasa bnda tu anoyying teruih tak buat dah la ni =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la..dulu rajin buat and letak macam2..kunun nak bagi fancy la..skg ni x buat dah..:D

      Delete
  7. sekarg dah takde semua tu..lebih mesra pembaca kan..like2

    ReplyDelete

Siapa komen 1st boleh tuntut hadiah di Kaunter H..:D

Back To Top