Header2

• 03 March 2012 •

Stalker Kelas Satu

Selamat pagi dan selamat hari sabtu. Selamat menikmati cuaca sejuk beku dengan titisan air hujan seakan turun satu persatu. Selamatlah hendaknya hidup dia, hidup aku dan hidup kamu. Semoga Allah sentiasa memberikan restu..

Salah satu rutin hidup pada waktu pagi, melihat ke dalam facebook kalau-kalau si dia ada mengupdatekan status terkini. Tanpa comment. Hanya like dan terus perhati. Mungkin dengan cara ini sudah cukup untuk memuaskan hati sendiri..

Sesungguhnya aku sayangkan dia. Aku sangat sayangkan dia. Dengan segala rasa yang ada, insyaAllah aku akan tetap sayangkan dia. Dan dengan segala masa yang aku ada, insyaAllah aku akan terus sayangkan dia..

Well said, aku harap dia akan sayangkan aku sepertimana aku sayangkan dia..


20 comments:

  1. ya, mudah2an dia akan syg kau sbgmana kau syg dia :))

    ReplyDelete
  2. ASH: Thanks Aunty Teacher..:D

    Emma: Hope so, insyaAllah..:)

    ReplyDelete
  3. adik tak cantik28/6/12 9:50 PM

    mane aci.. asik2 syg die je! hehe.

    ReplyDelete
  4. hehehe..apa nak buat..dah itu jer yg mampu dirasa..:D

    ReplyDelete
  5. Kau mengingatkan aku dkat someonelah..0_0

    ReplyDelete
    Replies
    1. someone? siapa? aku ke? hahaha

      Delete
    2. org lainlah...kawan aku mcam kaulah jgak..err...ntah2 dia tuh kau x..eheks

      Delete
    3. wahhh..terharunya...:p

      Delete
  6. besttt nye bila ada org menyayangi kita seperti mna awk menyayangi dia ;))

    ReplyDelete
  7. sya pernah stalk someone.. kdg2 seronk jugak kan.. moga beliau juga sygkn awk seperti mne awak syg kan dia :)

    ReplyDelete
  8. menjadi stalker tu sangat seronok...aku suke stalk org...kehkehkeh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. erkk..so kiranya ni salah satu aktiviti stalking ke? :p

      Delete

Siapa komen 1st boleh tuntut hadiah di Kaunter H..:D

Back To Top