Header2

• 04 March 2012 •

Dia, Aku Dan Kamu

Maaf. Maaf kerana meletakkan dia di depan aku dan maaf kerana meletakkan aku di depan kamu. Maaf kerana harapan dan impian tidak mampu menjadi satu. Maaf kerana pernah membuatkan kamu tertunggu. Dan maaf kerana membuatkan kamu tidak lagi menunggu..

Maaf. Maaf kerana aku terpaksa buat begitu. Maaf kerana aku tak mampu memilih kamu. Maaf kerana hati aku kini tidak lagi bersama aku. Maaf kerana dia kekal menjadi satu-satunya insan yang aku mahu..

Maaf. Maaf kerana berulang-ulang kali telah menyakiti kamu. Maaf kerana seringkali mengabaikan kamu. Maaf kerana kadangkala membuatkan diri kamu seakan tidak diperlu. Maaf kerana hanya ungkapan ini menjadi luahan termampu..

Dan maaf jika suatu masa nanti maaf aku tidak lagi bermakna kepada kamu..


20 comments:

  1. adik tak cantik28/6/12 9:49 PM

    ;) kalaulah diaa tahu, dia baca.. wah, sah terharu..

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. sebenarnya nak cakap yg aku bosan dgn kata maaf kau..hehehe

      Delete
    2. hahaha..nasib baik aku tak bosan..

      Delete
  3. Kenapa aku rasa hampir sume orang pernah rasa perkara macam ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang la..aku pun rasa semua org pernah rasa benda yg sama..kot..hehehe

      Delete
  4. pening nya aku kamu dan dia..
    tapi kesian kat kamu ;)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la..kesian kat kamu..xtau la apa khabar dia skg..

      Delete
  5. ada 1 lagu tu tajuk dia "AKU DIA dan KAMU" by D Va

    ReplyDelete
    Replies
    1. sungguh ku benci dirimu yg tak bisa memilih~

      hehehe

      Delete
    2. ".. Namun harus kuakui
      Sukar untuk lepaskanmu
      Akhirnya aku undur diri
      Demi dia dan kamu.."


      *selongkar semula entry lama H =P

      Delete
    3. erkk..boleh bawak gi karaoke nih..hahaha

      Delete
  6. ish sya pun mcm dah touching ni..err boleh ke??

    ReplyDelete
  7. untung la dia....tp dia tau tak??

    ReplyDelete

Siapa komen 1st boleh tuntut hadiah di Kaunter H..:D

Back To Top