Header2

• 25 March 2012 •

Maksud Aku, Perkara Kelima

Perkara pertama. Aku sebenarnya langsung tak berniat untuk menulis sesuatu yang sedih. Maksud aku, niat secara langsung tu memang tak ada. Jadi kalau la apa-apa yang aku taip akan buat siapa-siapa terasa, aku minta maaf seikhlas-ikhlasnya..

Perkara kedua. Jika dan hanya jika sesiapa tahu siapa aku sebagai tuan empunya, harap dirahsiakan atas sebab-sebab yang terpaksa dirahsiakan. Maksud aku, simpan apa yang kamu tahu hanya untuk konteks pengetahuan kamu..

Perkara ketiga. Aku ada sedikit sindrom kemalasan untuk memulakan terbitan. Maksud aku, ada perkara yang ingin aku ceritakan tapi setiap kali aku mula menaip mesti aku akan padam balik..

Perkara keempat. Sebenarnya tak ada perkara keempat. Maksud aku, tiada perkara keempat. Cuma aku harap kamu-kamu semua baik-baik sahaja..

Live life. Love life. May Allah Bless..:)


8 comments:

  1. adik tak cantik28/6/12 9:44 PM

    tak blh lafazkan. tapi, dah tulis. jadi, dah luahkan la. ^^

    ReplyDelete
  2. Perkara keempat perkara keempat
    erghh..miga kamu baik2 aja

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..sebenarnya tak ada perkara keempat..:D

      Delete
  3. perkara kelima pulak mana dia ? =P

    ReplyDelete
  4. teringin nak tahu siapakah anda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. err..saya Encik H la..hehehe

      p/s: ayat yg last tu amik drpd novel Hlovate tau..:p

      Delete
  5. haha yela semua org thu anda encik H gggrrrr

    ReplyDelete

Siapa komen 1st boleh tuntut hadiah di Kaunter H..:D

Back To Top