Header2

• 29 February 2012 •

Anggap Aku Tiada

Okey. Sengaja untuk aku memilih untuk mula menulis pada tarikh tertera. Satu tarikh biasa yang jarang aku jumpa pada tahun-tahun biasa. Jika dan hanya jika takdir aku dipanjangkan usia, mungkin aku akan berjumpa lagi dengan tarikh yang sama. Dan mungkin nanti, setelah tibanya 48 purnama, aku akan membaca kembali rentetan cerita.

Ini adalah satu tempat huraian rasa yang tak mampu aku luahkan pada siapa-siapa. Pada waktu aku ingin bercerita, aku ingin orang lain membaca, tapi aku tak mahu khayalak faham apa-apa. Jika proses pembacaan kamu mengundang tanda tanya yang nyata, maafkan aku kerana semua itu adalah dengan sengaja.

Seperti kamu, aku jua manusia. Dan jika hadirnya aku buatkan kamu rasa tidak atau kurang selesa, sila anggap aku tiada. :)


33 comments:

  1. haha.. nice r tarikh fes tuu.. :)mmg jarang2..

    ReplyDelete
  2. Emma: hahaha..kira boleh la nak sambut ulangtahun kewujudan blog ni 4tahun lagi..:p

    ReplyDelete
  3. adik cantik.28/6/12 9:39 PM

    how mysterious u are.

    ReplyDelete
  4. Okeyy! Dah dapat jawapan. Haha! Tetiba aku tergerak untuk bukak post kau yang pertama.

    Byw, aku suka ayat2 di dalamnya :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. errr...malu aku..#_#

      Delete
    2. Err sebenarnya kan. Aku rasa aku dah tau nama kau, umur kau, & rupa kau macam mana. Hahaha! :D

      Delete
    3. benci la kau nih..hahaha

      Delete
  5. haaaa blog yang pertama!!!! huhuhuhu tp mmg terbaik laa tarikh ni awk ;)
    29feb burfday saya ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhh yer ke? tapi kalau umur Jna 26, means Jna lahir tahun 1986 kan? tapi tahun 1986 bukan tahun lompat..hehehe

      Delete
    2. hahaha..cuba lagi lain kali ea..:p

      Delete
  6. misteri. tapi ada komen kawan2 yg kenal Capital H ni.hehe





    Salam Kenal,
    anamizu

    ReplyDelete
  7. tetibe nak godek2 hikayat lampau :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaa..godek apa kat sini? rotan kang! hahaha

      Delete
  8. done baca entry 1st.. tarikh tu sangat special kan.. 4 tahun skali

    ReplyDelete
    Replies
    1. erks..rajinnya baca daripada awal ea..hahaha

      xtau la 4tahun lagi blog ni wujud ke tidak..:D

      Delete
  9. baca ja...tak yah paham apa2...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..tima kasih la sbb datang baca..:p

      Delete
  10. tunggu 4 tahun lagi baru ngko sambut ulangtahun blog ngko ni ye ;D

    biarla wujud ;D

    ReplyDelete
  11. 2016.....Baru jumpa balik tarikh ni... :)

    ReplyDelete
  12. ok hobi aku menjelma lagi..terjah entry first blogger hebat ni..:) xtually,very nice la tarikh ni..special for anniversary blog ohsem ni.( aku aku puji lagi..ahah)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak..malu woi org baca entry pertama aku..hahahaha

      Delete

Siapa komen 1st boleh tuntut hadiah di Kaunter H..:D

Back To Top