Header2

• 11 February 2014 •

First Entry

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.. 

Hai.. Ni first entry saya kat sini. Oh ye.. saya bukan Encik H.. Dia takde.. Pergi main futsal. Kejap lagi dia balik. Saya dah janji nak publish sebelum dia balik. Saya kesuntukan masa. H, jangan kacau saya nak tulis entry ni! Makan lambat-lambat. Kunyah 40 kali. 

Okey.. Lately H selalu sangat sebut pasal aura positif, aura baik kat saya. Ye hampir setiap hari. Sampaikan terngiang-ngiang. Dan semestinya dia perasan dia tu ada aura baik, aura positif. Grrr.. Aura baik, tapi malas update blog, malas reply komen. Pokoknya, H pemalas. Hahaha.. (orang dah cakap kan nak kutuk awak :p)

Hari tu saya sembang dengan anak buah dia. Anak buah dia pun dah pandai sebut pasal aura baik. Puji sangat uncle dia. Amboi.. Uncle dah menurun aura baik kat anak buah ye.. Tapi betul la cakap H.. Bila kita ada aura positif, orang sekeliling pun akan turut positif. Aura tu macam terpancar dan menjangkiti orang lain. Kot..

Jangan tingalkan aura mu..Di sekelilingku~

Saya kurang aura positif. Aura merajuk ada la. Hahaha.. Takpe.. Sape yang berkawan dengan H ni maybe dapat rasa la kot aura positif dia. Memancar-mancar. Melimpah ruah. So yang kurang positif tu insya Allah akan positif macam dia bila kenal dia. Cewah orang puji awak ni. Dengan aura ni jugak, boleh buat orang suka kat kita. Yelah, bila dah tunjuk aura baik, orang sekeliling pun jadi senang. Awak semua jadi orang yang positif la yer.. Baru semua orang suka ^_^



Kesimpulannya, H busuk! Hahaha.. Rasa macam takde motif betul entry ni. H dah sampai rumah. Kena publish cepat-cepat. Nanti kalau ada kesempatan, kita jumpa lagi yer.. And thanks to H sebab tolong kasi tajuk ni. First entry untuk Februari dan first entry untuk saya. :)

-S-


p/s: Orang tak berapa okey lagi rasanya. Heee.. Lain kali orang nak tulis lagi! Tak kira la awak bagi ke tak :p



7 comments:

Siapa komen 1st boleh tuntut hadiah di Kaunter H..:D

Back To Top