Header2

• 09 April 2013 •

Andai

Andai aku bisa menitikan rasa ketidakpuashatian terhadap kamu, maka ketidakpuashatian aku cumalah satu, dan ketidakpuashatian aku hanyalah itu. Ya, hanyalah itu. Terkait ada di dalam kamu.

Dan suatu masa nanti, kamu mungkin akan tahu, bilamana suatu masa nanti, kamu dah perlu untuk tahu. Bila dan di mana? Yang itu aku tak tahu. Tidak usah kamu bertanya. Tidak usah kamu menunggu.

Kerana buat masa ini, ketidakpuashatian itu bikin aku ingin jauh. Jauh menjauh kamu. Biar berjarak sejuta batu.

p/s: harap kamu baca, harap kamu tahu, bahawa aksi seacuh ini, cuma bicara di dalam bisu..:)


64 comments:

  1. hurmmm sangat merasai

    sedih kot

    xpe ko tabah la H

    ReplyDelete
    Replies
    1. errr..ni bukan sedih iffah..ni sentap..hahaha

      Delete
  2. Err..kenapa ni H...?

    Walaupun rumit dan sukar dimengerti..
    Tapi bunyinya sangat perit...

    Sabar ye H..
    -_-"

    ReplyDelete
    Replies
    1. erkk..xde apa2 yg perit pun..cuma luahkan rasa tak puas hati jer..:D

      Delete
    2. H pernah dengar lagu andai...?

      Delete
    3. andai~
      ku telah membuang dirimu~
      menjadikan yg kedua~

      lagu tu kan?

      Delete
    4. Bestkan..

      Ada lagi satu lagu Andai..
      Best jugak..
      Pernah dengar..?

      Delete
    5. Amy mastura & Anur zain...
      Hehehe...

      H tak pernah dengar kot..

      Delete
    6. erkk..kompem x pernah..hahaha

      Delete
    7. sini...!
      Kan..kan..kan...

      Delete
  3. sapa bikin H sentap ni?!! meh kasi belasah satu kali. eh? hehe. sabau tau.. pasti ada jalan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. erkk..siapa? errr..errr..errr..next question fliss :p

      Delete
  4. aku nk sentap-sentap dengan orang..

    tapi dia yg dah lari dulu..

    sentap takde makna kan..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mujur malam tadi aku cepat2 lari..hahaha

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. haaa..typo lettew..hahaha

      Delete
  5. mula dah keluar ayat aneh-aneh. mohon jgn sentap-sentap. >_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaa..bukannya selalu pun chic na..sekali2 jer..:D

      Delete
  6. awakk.
    sorry ahh. lepas ni itew janji itew berubah.
    awak jangan lari jauh-II okayy?

    hikhikss :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaaa..nasib baik awak pujuk itew..okey itew tak lawi jauh2 dah..itew lawi setempat jew..awak berubah taw!!

      Delete
  7. hamboihhhhhhhh... hoi si puitis ikan bilis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hamboihhhhhhh... hoi si cimot comot!

      Delete
  8. hang krisis dengan sape ni H?? jgan la sentap2..hari tu YM Bundle sentap ni hang pulak..lepas ni aku kot hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. erkk..den sentap sendiri2 jer..lepas publish entry ni, terus hilang dah sentap tu..hahaha

      Delete
  9. kenapa ni H??? ada org buat H ke?? ke bukan org yg buat H ni?? sabar ye H... Ena doakan yg terbaik utk H

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..xde mende la Ena..just ekspresi utk diri sndiri jer ni..:D

      Delete
  10. lama tak bacaaaa H dah berpuitis lah pulak haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaa..sebab ima x baca la yg H berpuitis bagai ni..:p

      Delete
  11. entry sentap ye H..
    dah2..nti g bcuti ke KK ilangkan segala kesentapan & ketidakpuashatian tu ye..moga blknya nti dgn kepuasan & keselesaan hati :)

    psst ! parah ni parah (^_^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..to be honest, H mmg x sabar nak tunggu hujung bulan ni..nak naik flight..nak jalan sorang2..:D

      parah..parah..parah alias ke? kehkeh

      Delete
  12. h. ko salu buat orang curious and tak paham tapi orang baca jugak entry ko,, adess,,, jelez ni,, hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. errr..errr..errr..aku xtau nak reply apa..hahaha

      Delete
  13. ade org sound tepek kat ko ke??

    sabo H, jangan sentap sangat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. takde la..takde sape pun sound aku..cuma jer yg rasa xpuas hati sikit2..:D

      Delete
    2. ko seharusnya membalas dendam dalam diam...

      sekian pendapat aku. terima kasih

      :)

      Delete
    3. bak kata pojiah latip - kemaafan dendam yg terindah

      hahaha..aku taip ni pun kira dah cukup untuk luahkan benda2 yg aku x suka..:D

      Delete
    4. gilak lak H....

      sejak bila orang duduk site boley kuntum tahap bunga tulip mekar ni???


      hahaha.

      Delete
    5. hahaha..duduk site la yg boley kuntum2 ni..

      Delete
  14. hmm.. tgh perah otak memahami isi ayat.. banyak ayat tersirat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. erkk..aku xtau nak kurangkan macam mana..hehehe

      Delete
  15. Jarak satu tahun cahaya boleh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jauh sgt tu Len..berjarak sekejap jer dah cukup..:D

      Delete
  16. ko kene terima weyh.... aku fham... ada sesetengah perkara yg kita tak suka tuh la tuhan aku dekatkn kita... kene pikir positif, ada perkara yg lebih baik sedang menanti tuh... (ayat metafora skit.. harap paham...huhu XD)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pergh..betul2 metafora komen ni..hahaha

      aku terima jer..dah aku pun xleh nak puaskan hati semua org, so aku xde la expect yg semua org boleh dan akan puaskan hati aku..:D

      Delete
  17. perrghh sentap. okey, aku pun memahami bahawa sentap tu kesentapan :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaa..mujur kau faham..aku dah hampir2 sentap tadi..:p

      Delete
  18. Eiii faham dah mula mula. Tapi bila baca part p/s tu terus tak faham. -___-

    ReplyDelete
    Replies
    1. erkk..cik nin nak amik kelas tusyen x? :p

      Delete
    2. Yes please. Zzzz -_-

      Delete
    3. dah daftar lum? sila daftar kat Kaunter H..:p

      Delete
  19. Aku pun ada benda tak puas hati ngan kau ni. Ada. Banyak (d)

    ReplyDelete
  20. tak tahu.. tak mengerti dan tak fahami.. erkkk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..tak apa..tak apa..dan tak apa..:D

      Delete
  21. haa..sudahh..x puas hati dgn husna ea?? =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'ah..tak puas hati sebab xdapat bahan husna..hahaha

      Delete

Siapa komen 1st boleh tuntut hadiah di Kaunter H..:D

Back To Top