Header2

• 14 April 2012 •

Letak Tajuk Sendiri

Maaf sebab entry sebelum ni tak sedap langsung untuk dibaca. Maklumlah, orang tengah lapar memang gitu la gamaknya..

Selalu masa aku menaip, aku asyik lupa nak tulis apa. Sebab aku jenis suka cerita apa yang aku rasa. Aku suka ekspresikan perasaan aku dalam bentuk naskah yang tak difahami oleh siapa-siapa. Tapi masalahnya bila ada kepelbagaian perasaan yang aku rasa, buat aku jadi confuse nak tulis pasal perasaan yang mana..

Sekarang ni aku happy sebenarnya. Tapi aku tak pasti sebab apa. Aci tak kalau aku kata aku saja suka-suka nak happy? Aci tak? Kahkahkah. Okeylah, sejujurnya aku rindukan seseorang. Tapi dari sudut positif. Perasaan rindu tu buat aku cari idea untuk zahirkan dengan kata-kata. Tanpa dibaca oleh empunya mata si dia..

Aku percaya sesuatu perkara akan jadi positif jika kita cuba memandang dengan cara positif..

InsyaAllah..:)


11 comments:

  1. Ecececeeeh! Rindu sapa tu haa! Leklek je bro, mcm ni la bru best. Muka ada happy je, takde la sedih2. Jgn dbawa2 sgt rindu tu. Klu bwak ke positif, so positif la bro lpas ni. :) InsyaAllah..

    ReplyDelete
  2. erks..hahaha..insyaAllah..

    ReplyDelete
  3. Kamu ni jiwang ye???

    ReplyDelete
  4. Tak. Saya romantik. Kahkahkah :p

    ReplyDelete
  5. Erghhh...asyik mention lapaq buat aq rasa lapaq tgh2 malam
    dan rindu buat si dia...adess..sudah2

    ReplyDelete
  6. ecece skang ni plot H dah kat area HAPPY. ehee =P

    ReplyDelete
  7. sya pun tgh hepy ni.. tapi kurang sikit pada hepy awk tu hihi

    ReplyDelete

Siapa komen 1st boleh tuntut hadiah di Kaunter H..:D

Back To Top