Header2

• 30 April 2012 •

Jika Aku Mengerti

Kiranya kamu ekspresikan kekecilan hati, sedih sendiri seakan tiada siapa yang ambil peduli, harus kamu tahu bahawa aku masih tetap ada di sini. Dari jauh aku terus perhati, ingin temani jika dan hanya jika jiwa kamu ada sedikit perasaan sudi..

Kiranya kamu signifikasikan rasa sunyi, ibarat seorang diri menempuh hidup hari demi hari, harus kamu ingati bahawa aku masih tetap setia menanti. Sayup-sayup khabar kamu aku ikuti, ingin hiburkan andai saja hati kamu sudi berkongsi..

Kiranya kamu imaginasikan dia, manakala aku imaginasikan kamu, adalah suatu perihal yang saling melengkapi, harus kamu sedar bahawa yang menerima tak semestinya sama dengan memberi. Tanpa sedar dunia kamu aku selami, ingin mengisi kalau kamu mahu diisi..

Anggap saja kosakata aku dan kamu kini telah ditukar ganti..


18 comments:

  1. Perghh.. Bru2 ni bro update sayup2 je. Ala2 phantom yg prhatikn awek dsayangi dri jauh. Knapa tak luahkn je bro? Bro ni ada ala2 mmber sy la.. Suka sorang prempuan, mcm ni la. Rela brgadai smua.

    No komen, sbb bg sy tiap2 org ada cra sndiri. Yg pasti, klu cinta bro dtolak, mudah2han Allah nmpk pngorbanan ni n bg yg lbih baik.. Jodoh rhsia Allah..

    ReplyDelete
  2. Hehehe..apa nak buat, dah terbiasa dengan kebiasaan sendiri..

    I'm prepared for the worst. But always hope for the best..insyaAllah..;)

    ReplyDelete
  3. ayat yg sangat mendalam.. kdg2 sukar difahami dan perlu pemahaman yg tinggi n fokus time baca.. ho3.. n sometimes, JIka aku megerti Ni sma ngn sy alami :O

    ReplyDelete
  4. thanks la sudi singgah..hehe..sbnrnya boleh kata hampir setiap org pernah rasa benda yg sama..anggap jer cerita saya ni bila2 masa boleh jadi cerita kita..;)

    ReplyDelete
  5. Kamelia: saya malu.....#_#

    ReplyDelete
  6. Camy Alya: erks..

    vendettatraveller: amboih pjg bebenor nama..ayat copy paste jer tu..hehehe

    ReplyDelete
  7. Ni cam dari sudut pandang secret admirer je bro. Tapi, spt lagu ku tunggu jandamu, akan ku tunggu juga kot.

    Apa2 pun, keep it up bro. Cinta dari hati itu mulus sekali, dari mata itu kureng sket.

    ReplyDelete
  8. rasa macam malu pulak..kahkahkah

    ReplyDelete
  9. Moga kamu cpat2 dipertemukan insan yg boleh buat hati kamu tertutup sidia..

    Atau..moga2 sidia cepat2 tersedar dan menerima ketulusan cinta lelaki ini

    Ok, nk plih yg mna..hihi

    ReplyDelete
  10. berani buat pilihan.
    tu dah kira cukup positive =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. erkk..hahaha..think positif jer dah la..

      Delete

Siapa komen 1st boleh tuntut hadiah di Kaunter H..:D

Back To Top