Header2

• 14 April 2012 •

Pergilah Makan

Aku baca balik blog lama aku. Since yang 2006 punya la. Baru aku perasan yang aku paling suka taip pasal lapar. Aku rasa itu perasaan paling kronik yang pernah aku ada. Macam sekarang ni la. Sekarang ni aku rasa sangat lapar..

Dulu aku kurus jer kot. Even dulu-dulu pun aku kuat makan. Ikut baka ayah agaknya. Tapi entah sejak bila aku rasa aku dah makin gemuk. Atau dalam bahasa saintifiknya, aku dah makin boroi. Dulu seluar aku saiz 28-29 jer. Sekarang dah 32. Masa aku tengok cermin, leher aku pun dah tinggal sikit..

Sekarang ni kalau kat site, aku suka jalan sambil usap-usap perut. Sebab sekarang aku dah ada perut. Dan aku terimaginasi kalau aku dah kahwin nanti. Mungkin saiz seluar aku akan jadi 35. Tapi yang musykilnya kan, sekarang ni hari-hari aku bukan makan mahal-mahal pun. Setakat sardin dengan telur dadar. Kadang-kadang maggi..

Plot penceritaan aku tak tersusun sebab aku lapar. Cuma aku memang tak percaya aku gemuk sebab makan maggi. Nak kata senang hati pun tidak. Entahlah. Aku tak pasti pasal tu. Aku cuma pasti yang aku lapar. Sangat lapar..

Aku salah taip. Sebenarnya dah saiz 33..


27 comments:

  1. Bro, ntah2 bro ni kuat tidur agaknya.. Apa kata hari2 buat lompat bintang? 100 kali shari ckup la. Kalau lelaki ada 'perut' time dh khwin, normal la bg sy. Tp klu sblum khwin.................
    *Komen terhenti*
    Wakakaka!

    ReplyDelete
  2. abah saya cakap tak elok main usap-usap perut ^^

    ReplyDelete
  3. xpe...pasni saya usap2 dagu...>.<

    ReplyDelete
  4. hahaha. boleh mintak link belog lama? nak skodeng kejapp kehkeh :P

    ReplyDelete
  5. link blog lama? wahhh...segan la...#_#

    ReplyDelete
  6. takpe lah kalo taknak bagi.


    cehh. bagi ayat tacing. hakhak :D

    ReplyDelete
  7. yela2..tggu sy kemaskini dulu..>.<

    ReplyDelete
  8. its okay bro. tiada paksaan dalam bercinta.

    cehh tetibe -_-

    ReplyDelete
  9. erks...kuat betul penangan mamat rambut curl tu yer...hahaha

    ReplyDelete
  10. heiiiii. mana ada la. adoiiii

    *tersipu-sipu

    kehkeh :D

    ReplyDelete
  11. LOL!!! lcu lak entri ni.. tp bse la makin hari makin tua, jd metabolism bdn makin merosot.. jd phm2 la.. lemak sng kumpl. dan stress pn ble wt gmuk.. jd sng kn hati.. :>

    ReplyDelete
  12. Semalam pergi beli seluar. Tak jumpa saiz 33, TERPAKSA beli saiz 34..kehkeh

    ReplyDelete
  13. Erkk..aku pum sjak duk kat rumah gyang kaki nih xtawlah lemak dah bertambah brapa kilo

    ReplyDelete
  14. Skang saiz pinggang dah bape plak H? Hahaha! Aku ingat kau kurus, saiz pinggang tak sampai 30.

    Lawak lak aku baca leher dah tinggal sket. Haha! Err usap2 perut? Ish!

    ReplyDelete
  15. alah lelaki takde hal kot.
    senang je kot kalo nk kasi trun.
    kalo pompuan je kot ssh sket =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. xnak la kasi turun..comel pe badan camni..hehehe

      Delete
  16. 33?? okay lagi tu.. kecik sgt mcm sya ni pun susah gak nak cari saiz..

    ReplyDelete

Siapa komen 1st boleh tuntut hadiah di Kaunter H..:D

Back To Top