Header2

• 21 April 2012 •

Si Bulat

Jam sekarang ni dah pukul 2.25 pagi sewaktu aku mula menulis entry. Masalahnya, kenapa aku masih tak dapat tidur lagi. Kenapa susah lelapkan mata meski aku pusing ke kanan dan ke kiri. Kenapa aku, yang biasanya tertidur depan TV, tapi kini gagal membuai mimpi..

Kenapa kerisauan aku terhadap manusia di sana, melebihi kerisauan terhadap manusia yang sedang menulis cerita. Kenapa aku ada firasat bahawa kondisi si dia tidak berada dalam situasi gembira. Apa agaknya masalah dia. Jika kalau aku mampu mengupas butir cerita..

Aku tak ngantuk, tapi badan aku penat. Dalam masa yang sama, minda aku macam tak reti nak berehat. Kenapa yer hampir semua cerita aku selalu menjurus ke arah kamu. Sejujurnya, kamu bomohkan aku ke? Tak apalah. Kamu bomohkan pun aku tetap suka..

Jadi pada pukul 2.34 pagi waktu ayat ni mula diatur, aku dengan rasminya bercadang untuk tidur. Semoga hidup kamu di sana akan lebih teratur..

Take a good care, coz I'll always do care..:)


21 comments:

  1. Ambooi.. Bru2 ni byk entri psal makwe kan, wakaka! Err, ok.. Leklek la bro.. Bro mngingatkn sy kat sorang best fren laki sy ni. Mcm bro la, asyik2 fkir, risaukn psl prempuan tu.. Bezanya, prempuan yg dia suka tu bro.. Haih, sy pun taktau mcm mana dia boleh nk gadai utk prempuan mcm tu.. Maybe ada knangan kot diorg..

    ReplyDelete
  2. sabar encik H. untuk lupakan dia anda harus belajar menerima orang lain. memang susah pada mulanya tapi percayalah. mujarab ^^

    ReplyDelete
  3. Sis AI: hehe..saya okey jer sebenarnya..tegal biasa..

    Camy Alya: wahh..comelnya kamu bila taip macam tu..:D

    ReplyDelete
  4. waahhh...khusyuk kita baca..last2 nak tido..alahaii

    ReplyDelete
  5. Irah: hehe..mmg waktu tido pun...:D

    ReplyDelete
  6. hukhuk coretan kpd si dia
    romentik leteww haha
    insyaallah semuanya baik2 saja kan, amin:)

    ReplyDelete
  7. Have faith..InsyaAllah..:)

    ReplyDelete
  8. adik tak cantik28/6/12 9:53 PM

    kawen cecepat lah. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jemput la masuk meminang..kehkehkeh :p

      Delete
  9. Moga dia turut risaukan kamu..-_-

    ReplyDelete
  10. Bomohkan kau tetap suka ya? Betul2 tengah di awang2an camtu jadiknya. Haha! :P

    ReplyDelete
  11. bersyukurnya seorang wanita andai begini
    jejaka hatinya.


    caring gitu.

    ReplyDelete
  12. kebanyakkn entry memg untuk si dia kan...algkah bgusnya kalau si dia tahu

    ReplyDelete
    Replies
    1. errr..errr..insyaAllah dia takkan tahu..:)

      Delete

Siapa komen 1st boleh tuntut hadiah di Kaunter H..:D

Back To Top