Header2

• 15 April 2012 •

There's Always Hope

Dan telah diriwayatkan siapa kamu pada cerita dahulu kala. Dan telah diingatkan tentang risiko yang aku bakal terima andai hujung cerita tidak bersama kita. Namun yang degil hanya aku, terus bersama kerana hati telahpun suka..

Dan telah aku akur untuk lepaskan kamu walau terpaksa. Dan telah aku redha perginya kamu tanpa aku rela. Dan telah cuba aku terima setiap cerita apa adanya. Namun yang dusta cuma aku, terus merindu walau kamu kini tiada..

Dan telah aku sedar tentang sukarnya berputus asa. Dan telah aku tanam sebuah harapan sekecil hama. Dan telah aku bawa kamu setiap jaga dan dalam lena. Namun yang tahu hanyalah Dia, bahawa aku akan terus sayangkan kamu sepenuh jiwa..

Jangan berhenti berharap selagi kamu masih bernyawa. Berharap dan mengharapkan ternyata memang ada bezanya..:)


23 comments:

  1. Hehe, ingin sy bg pepatah famous sy kat sini, wakaka!

    Cinta ni klu dh digenggam, genggam la btul2. Klu cinta tu nk dlepaskn, maka lepaskn la dgn hrapan dia akn mndapat cinta yg lbih baik.

    Itulh cnta sejati bro :)

    ReplyDelete
  2. perenggan kedua saya setuju..tapi perenggan ketiga, setuju saya tak seberapa...:D

    ReplyDelete
  3. perasaan jika dipendam semakin perit. sharing is caring bro :)

    ReplyDelete
  4. betul..tapi kan..tak semua orang boleh dengar semua cerita..hehe

    ReplyDelete
  5. its okay. saya boleh mendengar luahan hati anda. kehkeh :D

    ReplyDelete
  6. wahhhh...terharu jap....#_#

    ReplyDelete
  7. orang cakap kawan kat maya lebih jujur dari kawan fb. eh betul ke? -_-

    ReplyDelete
  8. mana saya nak tau awak jujur ke x...kot2 tiba2 culik saya ke...zzzzzz

    ReplyDelete
  9. nantikan kedatangan saya ke rumah anda malam ini.

    kahkah :D

    ReplyDelete
  10. malam ni saya tak ada kat umah..saya pegi tido..=.="

    ReplyDelete
  11. ala rugi lah gitu.. baru je nak kasi adiah :P

    ReplyDelete
  12. eh lupa pulak...malam ni ada jer kat umah...tak jadi tido...>.<

    ReplyDelete
  13. hahahahahahahahhahahahahahahahah :D

    ReplyDelete
  14. Fuhhh.. Ayat..puitis.. terbit balik keindahan BM..Tp, btl la, jika kt syg kn seseorg.. hmm mst akan sakit, n perit.. mmg synonym.

    ReplyDelete
  15. Tu la masalahnya..sakit pun kita tetap nak, perit pun kita tidak tolak..:)

    ReplyDelete
  16. Knapa mengharap pda yg xsudi..sob2..
    Bukankah itu tragis...>:-<

    ReplyDelete
  17. itu la masalah aku..selalu harapkan sesuatu yg goyah..

    ReplyDelete
  18. Sedihnya kesah Centa kau ya H? Hehehe

    ReplyDelete
  19. Liyaa MF dtg terus H zzzz.. hehe

    "chinta ini" lagi sekali. =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. zzzz tu kira dah xtau nak respon apa..hahaha

      Delete
  20. erm ni cinta mati ni.. anda perlu di rawat H!!! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..kena cari nurse yg cantik2 nih..:p

      Delete

Siapa komen 1st boleh tuntut hadiah di Kaunter H..:D

Back To Top