Header2

• 13 October 2013 •

Olahraga

Tarikh ini datang lagi, sama seperti tahun sebelumnya.





Hmm..tak banyak yang mampu aku tulis untuk mengekspresikan cerita yang makin menjauh, antara aku dan juga dia. Tak banyak. Atau lebih kepada tak ada. Mungkin kini aku dah hadam. Dah boleh menerima ketiadaan dia dalam hidup aku, untuk sekarang, atau mungkin selama-lama.

Mungkin aku dah betul-betul move on. Mungkin la. Aku tak pasti.

Cuma mungkin. Agaknya.

Apapun, ingatan itu tetap ada. Ucapan aku pun tetap ada. Tapi, niat mengharap dia kembali semula di lain masa, yang itu aku rasa makin lama makin tak ada.

Mungkin, takdir 'kita' bukan untuk kita. Dan mungkin, takdir dia adalah untuk 'dia', 'dia' yang tak ingin aku tahu siapa.

Untuk kamu, yang jauh di sana, Selamat Ulangtahun buat yang kesekian-kesekian kalinya, semoga berkat sepanjang usia.

Ini dia - semasa muda
p/s: kamu tetap antara kenangan terbaik yang pernah ada..:)


9 comments:

  1. Terbaik H..!!

    Play lagu, baca entry sambil lagu dimainkan..
    Memang kena...sesuai sangat...!

    Apapun, selamat ulangtahun untuk 'dia'

    ReplyDelete
    Replies
    1. salah...bukan untuk 'dia'..tapi untuk dia..hahaha

      Delete
  2. pheeewwwiit H.. hahhaha.. kemain ..hohoh

    ReplyDelete
  3. aloo. comelnya dia, ada bunga lagi kat tepi telinga. bunga tu nama apa?

    ReplyDelete
  4. ayat nampak hang lelaki tabah heee ;p

    ReplyDelete
  5. yeahhh..hidup perlu diteruskan!! =D

    apa jadi dgn blog H yg lama?? -.-'

    ReplyDelete
  6. Terbaik. Apa2 pun kena teruskan dengan buku yang baru.

    ReplyDelete
  7. selamat ulang tahun buat si comel bertelinga bunga

    :)

    ReplyDelete

Siapa komen 1st boleh tuntut hadiah di Kaunter H..:D

Back To Top