Header2

• 01 May 2012 •

Sis AI

Aku akan taip dua entry kot pada malam ni. Yang pertama pasal tajuk di atas, which is self explanatory. Penghargaan pada seorang kenalan yang boleh dikatakan tak pernah jemu jenguk ke sini. Walaupun blog ini boleh dianggap macam tak ada isi..:)

Pada siapa-siapa yang kenal Sis AI, yang perempuan terutamanya, in case kalau terjumpa beliau kat mana-mana, tolong peluk kuat-kuat untuk saya. Diulangi, yang perempuan sahaja. Lelaki tak dikira. Aku tak bertanggungjawab kalau Hero Kerinting beliau tiba-tiba menyinga..

Kepada Sis AI, terima kasih sebab promote blog picisan ni. Kalau suatu masa nanti aku dah kaya ke, jadi Perdana Menteri ke, Menteri Kewangan ke, Sis AI mintalah apa-apa, tanah ke, rumah ke, asalkan jangan minta aku letak jawatan sudah..

Terima kasih jugak pada semua-semua yang sudi dan pernah jenguk ke sini. InsyaAllah, nama kalian akan dimuatnaik lain kali..:)


17 comments:

  1. sy nak jugak nama saya di muat naik... hehe.. tak de... acah je...

    blog unik, lain dr yg lain...

    ReplyDelete
  2. nanti sy jmpa sis Ai, sy tlg pelukkan ek.. kah3 :P

    ReplyDelete
  3. Faizul: InsyaAllah lain kali kalau ada masa, nama kamu dimuatnaik jadi tajuk utama..:D

    Emma: Jangan bagitau Hero Kerinting dia pulak..kang xpasal2 jer...=.="

    ReplyDelete
  4. oyeah sis pun dtg blog ni dari blog sis al :)

    ReplyDelete
  5. sama la..dtg blog sis92 pun drpd blog Sis AI..:)

    ReplyDelete
  6. Hahahaha! Erk, bro, segan gila.. *Tutup muka!* Tp, trima ksih sgt2 ya! Takde la bro, bg sy tulisan bro agk mnarik n mysterious. Ntahla, sbb bro tulis entri mcm trtanya2, byk prsoalan, hahaha!

    Apapun, nnti dh fofular, just jgn lupa truskn blogging k. Tetap sokong bro dri blakang! Ekekeke!~

    ReplyDelete
  7. Kalau ditakdirkan fofular nanti, time tu kena interview kat TV la..then diorang tanya, "Siapa yang mendorong Encik untuk berjaya?"

    Time tu akan jawab laju2, "Sis AI!"

    *punya la perasan aku ni..kahkahkah*

    ReplyDelete
  8. haha.. Sis Al mmg glamer pon. Takpe, nanti jumpa dia, saya berikan salam Encik H. Walhal, tak penah berjumpa pun. Kah kah..

    ReplyDelete
  9. sama la..tak pernah jumpa pun..:D

    ReplyDelete
  10. Encik H,jumpa blog ni pun disebabkan Sis Al..! yaw2 hidup Sis Al! tetibe nak kipaskn sis Al..adehh! :)

    ReplyDelete
  11. hehehe...kipaskan la...nanti Sis AI belanja kepsi...:D

    ReplyDelete
  12. Dari blog nilah aku start jejak ke blog sis ai...

    ReplyDelete
  13. sis Ai mmg fofuler.ehee
    Encik H mmg misterio. =P

    ReplyDelete
  14. banyak komen2 sebelum ni memg sis Al yg jadi org 1st komen kan..sya pun nk terjah blog dia la sat lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia agak lama x update blog..paling latest rasanya 4 bulan lepas..kot..:D

      Delete

Siapa komen 1st boleh tuntut hadiah di Kaunter H..:D

Back To Top