Header2

• 15 June 2012 •

Tahi Cicak

Bismillahirrahmanirrahim..

Baiklah. Aku rasa aku harus lebih jujur dalam menyusun kata. Dengan tangan kiri menyingkap topeng di muka, tangan kanan pula aku biarkan melakar tertib cerita. Lalu mempersembah kepada sepasang mata kamu dan kamu yang sudi membaca. Maka inilah dia sebuah cerita kosong yang secara jujurnya tidak mengandung sebarang makna.

Seperkara yang ingin aku beritahu. Bahawa blog aku kini telah berwajah baru. Comel kan? Ya, aku tahu itu. Terima kasih. Kahkahkah.


34 comments:

  1. aiseyhh..dah brwajah baruuu~
    cantik2..

    tp yg dulu comey lg..hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. heee..sayang gak nak buang yang dulu..tapi rasa mcm makin sempit kot..

      Delete
    2. tak payah nk sayang2 la oii.hahaa..aku suka yg ni..simple dn senang sikit..hahaha..

      Delete
    3. hahaha..aku pun rasa camtu..yang lama makan space byk sgt..kot..

      Delete
    4. suke simple2 cmni., wlaupon yg sebelum ni nmpak lebih rare. tapi rase susa nk scroll :P

      Delete
    5. em, celah mane tahi cicak tu encik H!?

      Delete
    6. hitam putih..kahkahkah

      Delete
    7. ni kelabu putih larh!
      tahi cicak luntur ek? kahkahkah
      xpe lah, janji kacak., ye dak :))

      Delete
    8. tahi cicak diselaputi debu..hahaha

      Delete
  2. nampaknya pereka syarikat pengkomputeran tidak perlu lagi bersusah payah mengeluarkan produk skrol tetikus kekiri kekanan..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. erkkkk...hahaha..pedih oi statement tu..

      Delete
  3. Replies
    1. erkkk...grrrrrrrrr...

      Delete
    2. jangan nak lebih-lebih. haha

      Delete
    3. hahaha..mana ada lebih...kurang nih tau...

      Delete
  4. Hahaha! aku suka mcm ni lagi..simple..tak payah scroll2...hihi..ada tmpat mengumpat lagi..tu yg mahal :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. errkkkk...hahahaha..aku x tau nak letak apa...

      Delete
    2. Kehkehkeh..ok ja pun....

      Delete
  5. yg dulu comel. yg ni simple tp nice. br kena ngn misteri. suka.. suka.. dua kali. (^_^)V

    ReplyDelete
  6. Simple je blog. cool =D Follow sini ya. hihi

    http://thenurulee.blogspot.com/2012/06/my-birthday-on-this-year.html

    ReplyDelete
  7. erk, wajah lama tu macam mane??

    *1st time ke sini.. :)

    ReplyDelete
  8. Percayalah, saya tertarik untuk membaca post ini kerana "tahi cicak" tu merupakan tajuk komik saya. Lol. Ni link jika encik H tak percaya. Lol. Selsesa gak template yang nih.

    http://bwerking.blogspot.com/2012/02/tahi-cicak-de-story.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..kebetulan nih..x sangka ada komik pasal tahi cicak..hahahaha

      Delete
  9. tahi cicak . mane nye tahi cicak ?

    ReplyDelete
  10. Aaaaaaaaa..ingtkn crite apeeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. entry ni la yg start gunakan unsur haiwan sbgai tajuk..hahaha

      Delete
  11. err..tahi cicak..?oklah...da gak warnanya tahi cicaknya tuh..-.-

    ReplyDelete
  12. yeayyy comel2...tapi comel lagi tahi cicak yang ku cari tak jumpa2.. :P
    satu je yang tak penah berubah..entri kau semuanya tanpa gambar..nasib baik penulisan kau cool!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la..aku malas betul nak letak gambar..tak tahu kenapa..

      Delete

Siapa komen 1st boleh tuntut hadiah di Kaunter H..:D

Back To Top