Header2

• 07 November 2012 •

Kepala Baru

Assalamualaikum...










Tadaaaaa!!! Kahkahkah..aku agak sibuk juga kebelakangan ni mengubahsuai template baru. So ini la hasil yang termampu. Sebenarnya aku still tak puas hati sebab ada beberapa benda yang aku tak dapat nak buat. Contohnya aku nak letak border untuk separate background putih tu dengan background asal. Tapi aku ubah-ubah coding tak jadi jugak. Kemudian aku nak letak kaler gelap kat sidebar tu. Ubah-ubah coding tetap tak jadi jugak. Last-last aku malas. Biar jer la macam ni.

p/s: mungkin template ni sementara jer kot..saje letak p/s kat tengah-tengah..hahaha

Okey, pasal header. Dalam entry yang ini, aku ada bagitau pasal header yang aku nak letak. Sebenarnya, sejak kali pertama aku tengok pilihan-pilihan header yang ada, aku dah tertarik dengan header # 4. In fact masa Lana suruh pilih 4 header yang aku nak (ada 9 option), header #4 adalah pilihan pertama aku.

Dalam komen-komen entry yang lepas, cuma 2 orang jer yang pilih header #4 iaitu Liyaa dengan Saddlone. Kebanyakannya pilih #3 diikuti #1 dan #2. Aku musykil la, kenapa tak ramai yang pilih #4 yer? Teruk sangat ke taste aku? Kahkah..tapi tak apa la. Citarasa kan lain-lain. Aku suka rare item kot. Sebab tu pilih header #4. Or macam Liyaa sakap, header #4 tu nampak serabut and comot.


Dah. Itu jer entry aku kali ni. Kesimpulannya, suka tak dengan header aku kali ni? Suka tak dengan template aku kali ni? Sape tak suka, aku taknak kawan..grrrrr

p/s: entry aku mudah dihadam kan? Cc: Ym.Bundle & Mr. Copy Paste

*** updates: template dah ubah pun..hahaha


108 comments:

  1. errr...template ni x best..grrrrrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. yer..betul tu encik h.. -_-"

      Delete
    2. Baru perasan komen ni.
      Err, cikgu punya kepala okay lagi kan?
      Haha!

      Delete
    3. jangan buli cikgu!! grrrrr

      Delete
    4. serabut la font tu..no3 gak smart..tapi tak kisah la..semak2 pon blog awak jugak kan..hahaha..

      Delete
    5. aku tau..aku pilih pun sebab dia serabut la..kehkeh

      Delete
  2. abeh berdarah..haha..
    cantik2..

    ReplyDelete
  3. cntik berdarah darah..grr

    ReplyDelete
    Replies
    1. erkk..jangan la garang sangat..takut aku..:D

      Delete
  4. Suka header baru! Sungguhpun tak vote haritu.
    Nak kawan dengan encik! :P
    Hahahaha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. okey2..kita kawan ea..

      p/s: cikgu la!! cikgu!! grrrr

      Delete
    2. Cikgu tukar picture jugak?! Hahaha, comel!
      No, bukan cikgu comel. Gambar itu comel.
      Sila tukar gambar comel comel selalu :D

      Delete
    3. kena tukar semua..pakej..tukar header, tukar template, tukar gambar..background jer x tukar..hahaha

      Delete
    4. Tadi kan cikgu. Sye dah jengah blog cikgu yg sejak dulu tu. Tapi sekarang dah hilang semula. Err mana ya? Baru teragak nak drop comment dekat semua entry lalu :p

      Delete
    5. try la google..google tu search engine paling popular tau..

      Delete
    6. Cikgu, sye malas usaha. Next entry. Nak cop tempat last. Heh~

      Delete
    7. kalau boleh jgn dapat nombor corot tau..nanti x naik tingkatan pulak..

      Delete
  5. tak suka template baru...cos xsuka warna putih.. hahaha :) putih tu common

    header ok. hahahahaha sebuk nak komen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yer la..yer la..aku dah tukar la ni..:p

      Delete
  6. kahkahkah tudiaaa ada CC nama aku di situ...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. suka x? suka x? hahaha

      Delete
    2. hahaha berlaku byk renovation kt blog ni skrg...=.='

      Delete
    3. ya ya aku suka...tgk. aku senyum sampai ke telinga :)

      Delete
    4. tp tp ak lagi prefer template lama ko..knp ak rasa mcm lain jer skrg ni...isk mohon kekalkan yg lama

      Delete
    5. grrr..mohon terima perubahan..hahaha..bosan weh asik yg lama jer..meh buatkan header utk aku, nanti ada header baru, aku tukar la template baru pulak..

      Delete
  7. arggggh.. salah teka lah. dlm byk2 yg ni mmg paling comot. pilihan tepat H. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. #plisss tukar ke template lama.

      Delete
    2. dah tukar lain..hahaha

      Delete
    3. jwpn yg sgt meyakinkan. now dah tak musykil. haha.. :D

      Delete
  8. lorr...rasa macam bukan blog H dah..
    mcm masuk blog K...
    hahahah

    ReplyDelete
  9. wah...dia ada kpala baru..sy pun rasa nk tukar kepala dan kaki jugak lah...kihkihkih...

    ReplyDelete
    Replies
    1. muhun buatkan background baru buleh x? hehehe

      Delete
  10. ingatkan salah masuk blog tadi...
    rupanya tukar template...
    tapi aku lagi suka template lama... =)

    okay.. entri ni boleh hadam... hihihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. template lama dah simpan dalam tong sampah..hahaha

      Delete
  11. Wahhh da ade kemajuan yeay (^^)/
    PD pun da baru!! Sorry if na yg terlambat pasan sbb na da 3hari x on9. Baru balik dari JB! Anywy cantikkkk rumah baru... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jap jap tgk DP awk ni teringat kat everything^everything mana ntah dye .

      Delete
    2. hehe..DP ni buat kat tempat yg E&E kata tu la..:D

      Delete
    3. cute is my middle name..:p

      Delete
    4. Yuckkk haha bkn awk yg cute na ckp DP tu yg kiut! Kakakka

      Delete
    5. sama la tu..DP dgn orgnya dua2 cute..hahaha

      Delete
  12. okay la ni... simple, tapi senang nak baca entry.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. template yg edit tadi susah nak baca entry..tu yg guna template ni..:D

      Delete
  13. Zzzzz...Aku suka yg sedia ada..Kenapa tukar?
    Yang sedia ada lagi comot :|
    Macam kau...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku xnak comot2 sgt..aku dah insaf..hahaha

      Delete
    2. Kau sinonim dgn comot :|

      Delete
    3. aku sinonim dgn comel la..:|

      Delete
  14. wa cakap lu sumpah cantik abes kepala kau H..!! pehhh lah..! tak kuduga kita punya taste yg sama..kahkah

    H, asal ko tukar gmbr profile? mne pegi kartun yg bz duk stdy tu..alahh...bila nk tukar jadi org H ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nampaknya ko memahami taste aku..patut la entry ko pun susah nak hadam..kahkah

      aku dah jadi 'orang'

      Delete
  15. eh rs pelik tetiba dah betukar wajah bila masuk sni td..
    dah la masuk2 berdarah bagai..haishh..dah xmo tukar blk ke?pening den.hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaa..darah sikit jer ni..tahan la..jgn muntah tau :p

      Delete
    2. x lama lg kalo x tukar..mesti muntah ijau pnya lah.hahaha

      Delete
    3. next year baru tukar..:D

      Delete
    4. macam blog zombie kan ai? hikhik..

      Delete
  16. ok.ok. header dah cantik. bila nk buat jamuan mkn para pengundi ni?

    ReplyDelete
  17. more simple

    suka yg ini?btw edit pakai code template? hebattt

    aku paling tak berani part nih

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak jadi pun edit code template tu..tulisan jadi kecik sgt..hahaha

      Delete
  18. Alaaa. Semalam aku tak pasan kau update entry. Tak dpt tgk template mana yg menjadi perbualan ramai kat sini. Sbb skang kau dah tukar kan? Border utk separate background putih ngan background asal tu aku tak paham. Border merah yg kau dah buat kat header tu ke?

    Hm. Aku gembira kau pilih header no 4 sbb tu pilihan pertama aku gak. At the same tyme, aku tumpang bersedih. Maknanya taste aku pun sama seteruk kau. Kahkah! :P

    Kesian kita H #_#

    Lastly, nak kasi pendapat boleh? Aku rasa background color utk post column & sidebar macam tak match ngan header & blog background. Err err just pendapat. Terpulang kalau kau dah suka yg ini :D

    *Aku terimagine, mesti kau gelak2kan aku masa aku ckp aku sedih sume org tak pilih macam yg aku pilih kan? (d)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nape aku rasa komen ko pemes ha makcik..ekekeke..
      p/s : aku nak tuko layout moden sikit la..ok tak ko rasa..

      Delete
    2. Hahaa! Pemes kejadah? Tapi aku pun pelik kenapa komen aku dijadikan bahan ujikaji. Err korang berdua ni minat kat aku ey sebenanye? Maaf laa aku da kawen. Wakaka!

      Layout moden camne? Tak nampak lagi cane nak tau? Try la wat dulu. Nanti aku bg pendapat/kritikan. Ahaha! Aku memang suka bg pendapat walaupun org tak mintak (d)

      Delete
    3. masa kau kata sedih sebab header #4 ni tak ramai yg pilih, aku dah gelak2 dah..hahaha..tapi dalam hati, aku suka explanation kau..aku suka font ni pun sebab dia serabut..rasa macam nak tulis, tapi taknak tulis..

      border tu utk pisahkan bground darah2 dgn bground entry..sebelum ni bground entry warna putih..so aku tukar la template baru, and guna bground warna kelabu yg macam skg ni..

      err..kalau komen aku bundle buat bahan ujikaji, means bundle minat kat aku ke? eh takkan la......hahaha

      Delete
    4. kahkahkah.. eh takkan la ...
      ayat tu takbleh blahh..
      adehh, lawok

      Delete
    5. dah..jangan gelak..grrrr

      Delete
  19. santekkk *nada pelat yang comel hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. santek kan? santek kan? hehe..nasib baek awak sakap santek :p

      Delete
  20. cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..lg 1 klo tuan blog komen dekat blog pakjoe sekali pakjoe kn bls blk komen dekat blog nie,chat box pakjoe x kira k hihihihi :P http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. erks..hai pakjoe..tutorial pasal apa tu? :D

      Delete
  21. Replies
    1. banyak yang dah berubahh laa... wot wot.. aku terlepas :|

      Delete
    2. ahfjskfas..grrrrr

      baru jer ubah semalam la..kau tak ketinggalan pun.. :|

      Delete
    3. katun yg ko guna ni buat aku imagine kau masih budak tau x..

      Delete
    4. aku memang masih budak..umur aku baru 16..hehehe

      Delete
    5. umur 16 tak boleh maen2 tau! pegi study.. nanti akak ajar adik addmath keyp.. :)

      Delete
    6. sekolah dah start cuti la kakak..

      Delete
    7. adik kena pegi tuisyen ...

      Delete
    8. adik akan belajar rajin2..dah besar nanti adik nak jadi askar..

      Delete
  22. sebab nak kawan....so suka la...heheh..oke la tu....oke saje..huhuu

    ReplyDelete
  23. eh, awak comel la encik H. heeeee ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. erks..terima kasih..saya ni insan biasa jer..hiks #_#

      Delete
  24. kenapa berdarah template ni en.H?
    Hidung saya terus berdarah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. muhun len inouie jangan berkawan dgn papa shinchan..:p

      Delete
  25. header yg ni gempak la!!!

    ReplyDelete
  26. ingat darah bila singgah blog ni... grrrr... hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. grrr..jangan la gawang sangat tun..:p

      Delete
  27. H... Oklah ni.....simple...dan mcm smart gitu...pas tu siap ada warna kelabu asap sikit kat entri tu...cantik...cantik....sesuai tuk lelaki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..apa nak buat..ni jer yg termampu..

      Delete
  28. Nape okje tak vote tuk header ni H... Terlepas entri ke
    ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaa..entry minggu lepas punya..time tu tgh cuti kot..

      Delete
  29. aku rasa yang ni sempoi. smart tu cam darah-darah. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasib baik ada org tolong buatkan..kalau nak harap aku, memang tak la..:D

      Delete
  30. Encik H,banar jawapanmu..hehehe.. ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. banar? banar tu apa? betul ea? bahasa kadazan dusun kan?

      Delete
  31. Replies
    1. erks..nak kena buat cpr ke ni? hahaha

      Delete
  32. suka header tu sebab ada unsur darah..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh..kadang2 rasa smart tengok darah ni..tapi kadang2 rasa semak..:p

      Delete
  33. Takut aku mai sini . seraam >_<

    ReplyDelete
  34. komen yang ke 100 !! yeayyyyy !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. erks..tahniah payed..sila amik hadiah kat kaunter 3..

      Delete
  35. eh cantik laaa .. mcm masuk blog owg lain pulak rasa . haha . simple but nice mcm blog aku. HAHAHAHHAA

    ReplyDelete
    Replies
    1. erkk..hahaha..sempat lagi puji blog sendiri tu..:p

      Delete

Siapa komen 1st boleh tuntut hadiah di Kaunter H..:D

Back To Top