Header2

• 20 July 2013 •

Jadi Bintang Di Dunia Sendiri

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Sebenarnya kan, saya kan, sejak 2 hari lepas dah draft satu entry, which is permintaan daripada somebody. Tapi kan, saya kan, tak ada kerajinan mutlak untuk menyiapkan 2 perenggan terakhir dalam entry yang saya ceritakan tadi. Sudahnya, entry tu tertunda sampai ke hari ini.

Tak apa kan? Tak apa kan? Kamu kan kata, entry tu biar ditulis dari hati, baru la insyaAllah ia akan sampai ke hati. Tak gitu? Kan? Kan? Hahaha..

Okey, disebabkan mood saya happy ala-ala gedik gitu, maka saya nak cerita sikit pasal hadiah yang saya dapat hari ni. Sebenarnya kan, saya kan, saya memang dah tau yang saya akan dapat hadiah ni..kehkeh. Angkuh kan? Tak, maksud saya, si pemberi hadiah ni dah bagitau yang dia nak bagi something kat saya, which is Rooftop Rant, sebuah novel Hlovate. Eh bukan, bukan inche hlovate yang tulis..hahaha.

So dalam kepala saya, hadiah tu ialah sebuah novel, something yang saya memang suka baca, walaupun hakikatnya saya kadang-kadang memang tak sempat nak baca. Sebagai contoh, novel Versus karya Hlovate yang PA saya bagi pinjam, sampai sekarang saya baru baca page yang pertama.

Okey, berbalik kepada hadiah tadi. Saya kan, sebenarnya kan, saya tak sangka bahawa hadiah tu lebih dari sebuah novel. Maksudnya, selain novel, ada hadiah lain, which is kaca ada cecair kuning-kuning dengan hijau-hijau, dan keychain ada huruf H. Oh ya, sekadar nak mengingatkan anda semua, H tu adalah untuk Honey..hakhak.

Tapi kan, saya kan, sebenarnya kan, saya suka la kaca kuning-kuning hijau-hijau ni. Saya tak tau nak namakan apakebenda objek ni. So saya bagi nama Bubble. Hijau dia cantik kot. Ala-ala emerald gitu. Comel jer dia jatuh-jatuh camtu.

Okey, sekian saja entry saya. Sebenarnya kan, saya kan, saya taip entry ni pukul 10.25 malam tadi. Sekarang kan, dah pukul 10.40 malam. Pehhh..15 minit jer. Hebak kawe..hahaha. Tapi nak mengedit letak gambar semua-semua sat lagi, mau pukul 11.00 malam kot baru boleh publish. So saya mintak maaf la sebab merugikan masa anda semua untuk baca benda mengarut ni. Saja nak cerita pasal dapat hadiah..kahkah.

Oh ya, sebelum berpisah, saya kongsikan gambar hadiah yang saya dapat. Untuk makluman lagi, hadiah ni Ara yang bagi. Dah, saya kan, saya nak tidur. Esok kan, saya kan, nak pergi Kolumpo.

So, sebab tu la saya namakan objek ni Bubble..hahaha.

Heh. Bye.

p/s: kepada kamu yang request entry, harap maaf, request kamu belum disempurnakan menjadi entry.


14 comments:

  1. Yang pink tu kad raya atau kad ucapan???

    ReplyDelete
  2. Nak ke kolompo? Rare ahh keychain tu haha

    ReplyDelete
  3. wahhhh dalam hadiah ada hadiah gitu...boleh ea request buat entry.. nak jugak la..

    ReplyDelete
  4. keychain tu naisss ssangat la h :D

    ReplyDelete
  5. eh. apa ni apa ni. tak tahu apa2 ni.

    ReplyDelete
  6. H gitu... wahhhh untung la H dapat hadiah sedemikian.. jeles!

    ReplyDelete
  7. err aku nak request jugak ! aku taknak request entry, aku nak request hadiah. hahaha boleh tak boleh tak? pakcik? :p

    ReplyDelete
  8. perghhh
    Ara kasih adiah?eh kasih plak..kasi ;p

    ok,sejujurnya...keychain tu comell :)

    ReplyDelete
  9. nape dpt adiah? beseday ke? jeles.....huhu~

    ReplyDelete
  10. ooo...

    aku boleh request entri gak ke?

    ReplyDelete
  11. novel Hlovate tu serius ke best? tak pernah baca.. -_-

    ReplyDelete
  12. Banyak beno 'kan' dalam entry ni....
    Tapikan...apa kena mengenakan...
    H kan....dengan kan....madu kan....
    Hahahaha....kannn....

    >..<

    ReplyDelete

Siapa komen 1st boleh tuntut hadiah di Kaunter H..:D

Back To Top