Header2

• 22 August 2013 •

Aku Pun Ada Entry Baru La!

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Okey, abaikan tajuk entry kat atas. Sebab tajuk tu memang langsung tak ada kaitan dengan cerita..kehkeh.

Dalam entry lepas, aku ada cerita pasal tabiat aku yang cenderung untuk membelok ke arah kiri. Ingat lagi kan? Sya yang naik kereta sekali dengan aku aritu mungkin perasan la kot.

Sekarang ni, aku dah tau kenapa aku cenderung untuk membelok ke kiri. Jawapannya adalah seperti gambar di bawah..heheh.

Sumber Is Google

Heh..itu jer entrynya. Sebelum berpisah, aku tinggalkan korang dengan lagu ni. NAF yang kenalkan kat aku. Tarja. Marco. Nightwish.





Sekian, terima kasih.

p/s: okey, fine..esok aku tulis entry lain..grrrr!


29 comments:

  1. Replies
    1. kes ditutup. *okey, jom masuk kedai balik*

      Delete
    2. Ko ni asyik jadi pembgkang je bundle. Cuba stuju sikit

      Delete
    3. bangkangan diterima. hahaha~

      Delete
    4. Hahaha..women are always right, even they're at the wrong side..

      Delete
  2. haha..xkan sebab tu je kot H..=P

    hai!! *lambai-lambai

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..sebab tu la..

      hai!! *lambai2 husna*

      Delete
  3. haha... pasal tu je?...

    ReplyDelete
  4. hahah women always right ! lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. yer..yer..women are always right..:p

      Delete
  5. Haha that's y la.. Woman is always right so, betul la tu tindakan H membelok ke kiri tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh lupa nak ucap congrate ade entry baru hahaha

      Delete
    2. haaaa..kan kan? mujur jumpa alasan ni..hahaha

      Delete
  6. aku baru ingt nak carpool dgn kau nanti. selamat x?

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh selamat jer..meh la carpool..hahaha

      Delete
  7. hai yoo boleh lak.. even aku perempuan pun aku x setuju.. hehehe

    ReplyDelete
  8. mohon hujah dikuatkan lagi... hohoho.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hujah? xde hujah..tapi bangkangan ada la..
      hahahaha..

      Delete
  9. Assalamualaikum.

    apa nak komen ya. huhu .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam..

      apa nak reply ya..hahaha

      Delete
  10. cam tu pown ade??hoho..

    ReplyDelete
  11. Alasan tidak diterima..
    Sekian, terima kaseh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh mana boleh tak terima..
      kena terima la..
      wajib!! grrrr

      Delete
  12. Replies
    1. itu jer..sekadar nak bagi ada entry..hahaha

      Delete
  13. aku xtau nak reply apa..hahaha

    ReplyDelete

Siapa komen 1st boleh tuntut hadiah di Kaunter H..:D

Back To Top