Header2

• 30 September 2012 •

Jangan Kejutkan Aku Biarpun September Sudah Berlalu

Ketahuilah bahawa rasa bosan kadang-kadang buat manusia seakan tidak diperlukan.
Hari terakhir dalam bulan September. Aku rasa agak susah hati. Ada lah sebabnya. Tapi aku tak tahu macam mana nak mulakan cerita. Rasa susah hati dan tak tahu nak buat macam mana ni akhirnya buatkan aku rasa bosan. Tahu kan bosan tu macam mana? Bosan tu macam kau berdiri tegak-tegak mengadap dinding. Kalau boleh hidung tu biar sentuh permukaan dinding. Kemudian kau senyum. Itu namanya bosan.

Dah lah. Aku nak tidur. Jangan mengada pukul 12.01tghmlm nanti tiba-tiba ada yang nak kejutkan aku dengan lagu Greenday pulak. Aku lempang karang. Grrrrr..


60 comments:

  1. hahaha.. sy pun susah hati..hati kat dalam macam tak berapa seronok...bohsan...selamat malam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. erkk..selamat petang..semoga happy2 selalu..hehehe

      Delete
  2. Wake up H! Wake up! Aku dengar kau nyanyi lagu Hari Hijau tadi. Ahaha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yer..yer..dah bangun la ni..best x aku nyanyi? :p

      Delete
    2. Baru aku pasan. Kenapa ada yg memancing dlm longkang? Apakah? @.@

      Delete
    3. hahaha..dah aku terfikir nak lukis camtu..takde sebab..:D

      Delete
    4. kalau memncing dalam longkang, konfim bukan ikan yang dipancing. hoho

      Delete
    5. memancing jugak tu..memancing perhatian..kehkeh

      Delete
    6. gaya macam tak cukup kasih sayang je..haha :D

      Delete
    7. buang tebiat..hahaha

      Delete
  3. bosan.. sesiapa pun akan bosan bila dia bosan.. lol.. ok sy tgh bosan jgk.. hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. errr..dan sesiapa pun tidak akan bosan bila dia tak bosan..hahaha

      Delete
  4. KPI ataupon kerja yg tak siap2.
    Atau harapan yg belum kesampaian.
    Jgnlah macam tu. Bulan 10 banyak yang special tau.
    Mana tau...lg baik dr biasa:)

    ReplyDelete
  5. ko patut nikah dah ni h..bosan2 leh pelok bini..bosan tgk bini, ko pelok balik lappy..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. salah2..kalau bosan tengok bini, boleh tengok bini orang lain..kehkehkeh

      Delete
    2. uiks..tgk anak dara udah la..bahaya ko ni..layan bini org plak..haha

      Delete
    3. errr..aku xtau nak balas apa..zzzz

      Delete
  6. Ayat ko yang last tu mengingatkan aku yang hari ni hari jadi mak aku lah.. haha..

    ok, aku nak pi study. esok dah exam. chow cin chow

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah2 jgn study..pegi call mak..sekarang!! =.="

      Delete
    2. Lepas baca entri kau aku terus call mak aku lah.. haha
      makasih la buat entri macam ni. hehe ^_^

      Delete
    3. erkk..entry ni tak ada motif uii..-_-"

      Delete
  7. Replies
    1. masalahnya nak baca blog pun bosan bro..kehkeh

      Delete
  8. Ya lah..dah x terasa dah hujung bulan sembilan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la..sedar2 nanti dah masuk tahun 2013 pulak..cepat bebenor masa berlalu..

      Delete
    2. Ya la.. lepas tu sedar2 aku dan kahwin.. Hmmm..

      Delete
    3. kau dah nak kahwin ke? selamat pengantin baru..:D

      Delete
  9. wake me up when september end...haha..
    rasa labat pulak nak sampai 15 okt ni..nak melangkah tinggalkan alam praktikal yg setahun ni macam bertahun2

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohoo..tgh praktikal ke? stgh bulan skjp jer bro..2 minggu jer..elexx..

      Delete
  10. bangun H. bangunnn.. so long, November. say hello to October. :)

    sebab bosan la terhasil lukisan atas tu eh? yg lain2 ok cuma ular tu je. hikkk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ular tu kenyang lepas makan kambing..sebab tu kambing tu tinggal sekor..hahaha

      Delete
    2. ooh.. haha.. kebosanan la kambing tu lps partner dia kena telan. huhuhu..

      Delete
    3. H bukan kambing..grrrrr

      Delete
  11. Hahaha sama lah kita Green Day xD
    Tapi aku nk org kejutkan aku =.="

    ReplyDelete
    Replies
    1. sehati sejiwa ni..kahkahkah..nasib baik tak ada org kejutkan kau..kalau tidak, mesti kena marah sebab halang kau drpd tengok konsert Greenday kat Pekan..:D

      Delete
  12. aku nak try gaya bosan ko tu. hmmm..menarik. ;D

    ReplyDelete
  13. hahahaha, ada org kejutkn dgn lagu greenday??? lucu'y...

    eh bro mcm best plak tu kn posisi yg ko ckp tu.. aq nak try la,mesti lawak gila.. kena lg senyum sndiri2.. hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. try cpt..pastu amik gambar, letak kat blog..hahaha

      Delete
    2. klu nak buat tu kena ada member yg ok bru best.. bhahahahah.. klu sndiri2 xsyok la plak

      Delete
    3. guna timer la..snap sendiri..kehkehkeh

      Delete
  14. Ayat "bosan" tu serupa ayat Dewa Maut dalam Death Note lak. Lol.

    tapi gaya bosan ko tu hukuman kat kelas masa aku darjah 4. isk2. lol.

    ReplyDelete
    Replies
    1. erks..ko malas buat keje skolah ke Apple? hahaha

      Delete
  15. Setiap hari dimulakan dengan terbitnya matahari bro..heh.

    ReplyDelete
  16. kan tu nama nya bosan tahap terok da tu -_-"

    ReplyDelete
    Replies
    1. antara kebosanan yg paling ketara..kot..zzzz

      Delete
  17. wahh.. bosan smpai xda tahap tu.. haha.. saboo jelah

    ReplyDelete
    Replies
    1. skg ni x bosan..skg ni lapar...brrrr

      Delete
  18. wake me up when september ends.......
    minat tul ngn lagu ni dlu2..
    ^_____________^ wake up H!! october dh ni~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..kalau Greenday, H suka lagu Misery :D

      Delete
  19. pas ni boleh daftar jadi pelukis misteri pulak.hee :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. erkkk..xleh2..xpandai lukis2 dah..zzzz

      Delete
  20. cantik lukisan kau H.. errr,,*_*

    ReplyDelete
    Replies
    1. erkk..macam ni pun consider cantik ke? kahkahkah

      Delete
    2. lukisan disaat kebosanan..
      hanya orang bosan saja akan kata lukisan ini cantik tanpa ikhlas

      Delete
    3. grrr..mohon cepat2 ikhlaskan hati..:-w

      Delete
  21. Bosan eh... mengadu dgn tuhan....best jugak!(budget bagus!heee)

    ReplyDelete

Siapa komen 1st boleh tuntut hadiah di Kaunter H..:D

Back To Top