Header2

• 03 September 2012 •

NAF

Awak okey ke?

Itu adalah soalan yang ingin aku ajukan kepada dia. Sayangnya, soalan itu cuma terluah di sini saja. Atas alasan, aku tak ingin menambahkan kekusutan sedia ada. Atas alasan, aku takut untuk lihat kamu kecewa. Atas segala kepelbagaian rasa yang, entahlah, cukup untuk aku katakan yang aku sedikit tidak selesa.

Mungkin buat masa ini kamu perlukan seseorang untuk bercerita. Mungkin. Agaknya. Secara jujur, aku ingin jadi tempat di mana kamu bisa luahkan apa sebenarnya yang kamu rasa. Secara jujur, aku ingin dengar sebahagian cerita yang mungkin akan buat aku terasa hiba. Aku ingin. Tapi aku tak pasti bagaimana untuk bermula.

Itu sahaja. Harap kamu lalui situasi ini bersama masa. Ingat, aku ada di sini. Biarpun hakikatnya jasad aku seakan kini telah tiada..


57 comments:

  1. kenape tak terus tanye die. mungkin die harap kau tanye die okay ke tak kan kan.

    ekceli naf tu ape?

    ReplyDelete
    Replies
    1. entah..belum masa nak tanya kot..lagipun she's quite strong person..baik observe jer dulu, tengok keadaan dalam 1-2 hari lagi..kot..hehe

      Delete
  2. apa susah bro nak tanya benda tu..weh, shoutbox ko ni lindung entri sikit la..

    naf tu yg game tembak2 cam paintball tu kan..ekeke..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ke? aritu pun ada org dah tegur..kalau camtu aku kena hide balik la shoutbox macam yg dulu2..

      Delete
    2. ooo.,org view blog kite berbeza2 la., aku tgk shoutbox ko ok je, x lindung entry..ade gak bace yg last time org gtwu ko sal shoutbox kacau entry .,

      eh. x komen pasal entry ek..

      Delete
    3. aku rasa view tu bergantung pada saiz screen laptop/monitor..kot..

      Delete
    4. ko kene buat auto scale ni..ikut saiz sapa2 pon yng bukak..macam blog serius aku rasa camtu la..aku pakai moniter besar ke kecik ke tetap muat je dalam skrin..

      Delete
    5. terlindung!! mohon admin ubah agar selesa dimata2 pemilik monitor kecik. hehe

      Delete
    6. baiklah..permohonan anda diluluskan..hahaha

      Delete
    7. cmne autoscale? mohon pencerahan..

      Delete
    8. aku pon tak tau camne diorag buat..maksud aku tu background kita tu masuk ngam je dalam view pc atau laptop kita tak kira besar atau kecik..kira takda la kena skroll ke tepi lagi..

      guna cs boleh buat tu..ko takkan tak pandai chuu?buatkan aku pelis..haha..

      Delete
    9. aaaa..nk kena study dulu pasal autoscale tu..so buat masa skg ni aku hide jer la..kehkeh

      Delete
  3. Mungkin dia seseorang yang pernah melewati masa silam bersama kau.

    Biar masa yang menentukan segalanya... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan mungkin, tapi memang..hehe..insyaAllah..masa akan menentukan..

      Delete
  4. Nape Awak Fening = NAF?? haha.


    best kalau ada insan yang concern dan tanya 'awak OK ke KO??' walau aku tengah ketawa kahkahkah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. NAF = Nafe Awak Fefandai? hahaha

      Awak OK ke Aien?

      Delete
  5. naf? nama org tu nafsah ke? haha..

    susah ke nk tanya, awk ok ke? hmm.. ko segan ke H..

    ReplyDelete
    Replies
    1. errr...tak2..naf is errr, nafkah..:p

      susah kot nak tanya..bukan sebab segan, tapi sebab susah..

      Delete
  6. naf is naf. enough is enogh ker?
    dia pompuan H. Dia takkan selindung emosi tu. jadi, ko tanya je baik2 nanti dia akan bgtau. apa2 pun, hrp dia ok.

    ReplyDelete
  7. saya okey H. heee..

    tanya je la. dia takkan marah punya la, melainkan H ada buat salah kat dia. huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak semua benda perlu ditanya..kot..hehehe

      kadang2 kan, tanpa tanya pun kita boleh dapat jawapan..based pada situation..

      Delete
    2. "kot" la perkataan yg paling best..hehehe

      Delete
  8. scrolling entry nie sambil dgr lagu entry latest..
    syahdu~ :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. errrr...lagu kat atas xde kaitan dgn entry la..kehkeh

      Delete
  9. Ntah2 dea pun nak cite kat kau tp taktau macam mana nak mula. Agaknya laa. Hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak tau la..aku rasa keadaan dia still under control..so that, aku just perhatikan jer..

      p/s: ini komen kau yang paling ringkas..kahkahkah

      Delete
    2. Sbb komen kat atas komen paling ringkas, so aku tambah komen. Hehe.

      Okeyy aku dah dapat jawapannya sekarang. Naseb baek aku alert. Mwahaha! Err yg ni je dapat jawapan. Yg laen2 byk je yg aku curious dan confuse :-w

      Delete
    3. elleh..korang dapat tau pun sebab aku post kat entry, kemudian post jugak kat fb..:P

      Delete
    4. Tak kesah la. Janji dah tau. Tp jawapan yg ni aku tak sangka kau nak bgtau aku. Kalau tak, aku tak terfikir pun sebenarnya. Haha!

      Aku teringin nak tengok muka dea :P

      Delete
    5. dah2 pegi tido..esok skolah..grrrr

      Delete
    6. nak hint lagi? hahaha..

      Delete
    7. huruf pertama pada setiap perenggan..:D

      Delete
    8. Wooooooooo kreatip! :P

      Okey, tapi tu mmg dah tau. Aku ingat leh nampak muka dea. Nak tengokkkkkk @.@

      *Aku pernah terbaca blog yg bg hint psl something ngan cara ni. Tp aku dah lupa kat mana. Aku rasa one day aku nak gunakan gak cara ni bila entry tu ada maksud tersirat yg rahsia. Hehe ^^

      Delete
    9. aku banyak kali gunakan cara ni..hehehe..kat blog lama pun ada..kat notes fb pun ada..

      Delete
    10. Maksudnya, untuk nama girl ni je ke or utk banyak perkara?

      Delete
    11. untuk nama yang aku kena hide or protect daripada terlalu mudah dibaca..:D

      Delete
    12. I see. Lepas ni aku dah boleh tau :D *Bangga* Tapi lepas ni mesti kau dah tak buat kan? Grrrrr

      Delete
    13. lepas ni kalau aku guna cara yang sama pun, kau mungkin tak perasan apa2..hahaha

      p/s: suatu masa nanti aku akan bgtau kau satu lagi perkara..:D

      Delete
    14. Yeke? Okeyyy! Teruskan berahsia dan gunakan cara tu. Aku akan cuba selam cerita kau dalam2. Kehkeh!

      Kenapa tak sekarang je? :-w

      Delete
    15. hahaha..sekarang ni xleh..bahaya..sebab kau nampak macam tengah mula selongkar entry2 lama..>.<

      Delete
    16. Hahaha! Mohon jangan fitnah. Kau cakap camtu buatkan aku betul2 nak selongkar :D

      Kalau aku seongkar pun, apa yang bahayanya? Bgtau la pelissss. Hehehe

      Delete
    17. eh dah pukul 1 pagi rupanya..nak kena tido nih..

      Delete
    18. Terusssss kannnnn? Okey takpe. Aku tunggu suatu masa nanti tu bila =__=

      Delete
    19. hahaha..mana boleh bagi kau telan semua benda dalam 1 masa..kehkeh

      Delete
    20. Aku boleh je terima. Bukan apa. Takut esok2 kau lupa je. Hahaha! Takpe la. Seronok jugak berteka2 ni.

      Ke kau acah2 je nak tido? Sebenarnya kau nak bgtau kan kan kan? Bgtau laaaaaa :D

      Delete
    21. Krohhhh..Krohhhh..Krohhhh

      Delete
  10. jeng jeng jeng ...hahahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. erks..kau ni kan..hahahaha..dah ddok diam2..

      Delete
  11. Rasa MACAM disini juga... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nope..bukan berkait dengan entry yg ni..:D

      Delete

Siapa komen 1st boleh tuntut hadiah di Kaunter H..:D

Back To Top