Header2

• 25 June 2013 •

Jerih

Assalamualaikum.
Salam sejahtera.

Aku stress.
Itu jer masalahnya.

Ada benda yang aku nak cerita.
Tapi aku tak tau macam mana nak mula.
Fikir dah lebih 48 jam kot.
Tapi tetap tak jumpa cara.

Sebabnya.
Aku tak boleh terlalu direct.
Taknak straightforward sangat.
Risau kalau terbuka pekung kat dada.

Tapi bukan kat dada aku la.
Sebab aku tak ada bulu dada.

Ah, memang susah.
Entahlah.
Banyak sangat yang aku fikir dalam kepala.

Aku rasa macam nak cakap sepuluh ribu perkataan dalam senafas.
Laju. Padat.
Biar orang tak faham apa-apa.

p/s: oh ya, terima kasih Projek Sosial sebab promote blog picisan ni..:)


25 comments:

  1. Tenang H....
    Tenang...

    Jangan susah hati sangat...
    Nanti masalah lain lak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. errr..tak la susah hati sangat..cuma stress jer kot..:D

      Delete
    2. Kalau mcm tu...
      Janganlah stress-stress...
      Hehehe....

      Ce senyum sikit...
      Haha..

      Delete
    3. errr..tak la stress sangat..cuma..errr..errr..errr..

      alamak..dah pukul 8.17..

      Delete
    4. Haaa....dah2...pegi meeting cepatt...
      Nur kat umah lagi...
      Mohon jgn jeles..
      Hehehe...

      Delete
  2. tarik napas..
    fuh~~
    istifar..^^
    yes!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hnsssss (tarik nafas)
      phewwww (hembus)

      Astaghfirullahaladzim...

      Delete
  3. masa akan menyelesaikan

    dun wurry

    but u hv to be strong

    aminn

    ReplyDelete
  4. selalunyer bila tak fikir tetiba je dapat jalan penyelesaiannya an. rileks je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasa macam dah jumpa dah jalan dia..cuma tak terang jer kot..hahaha

      Delete
    2. apo kono la jang ..

      Delete
  5. aku pon ada masalah gak ni... tapi aku stuju ngan Bukankosong, masa akan mnyelesaikan....



    *buat2 x nmpk P/S kau... ngahahahhaa (ok kantoi nampak)eh!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebenarnya bukan masalah aku pun benda ni..cuma bila diceritakan kat aku, buat aku tak senang..asyik terfikir and tensen..hahaha

      Delete
  6. aku biase jadi problem cam ko tapi tak penah lak jadi entri sebab nak bgtau pasal tu..hahahaha..

    untung la ade org promote..mintak kredit sikit..cakap la kat projek sosial tu aku kawan ko..hahahahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..stress tu mmg problem aku skrg ni..tapi benda yg buatkan aku stress tu bukan problem aku..

      kalau ikutkan, aku nak jer buat entry senggama minda mcm dulu2..tapi tu la, aku tak tau mcm mana nak mula..

      haaa..harap2 owner blog tu baca komen ko..hahaha

      Delete
    2. ko buat entri deep2 purple ko lagi mmg aku aku pangkah la..tapi suka hati ko la H..blog ko kan..aku tak paham, ade orang lain paham..hahaha..

      harap ko tak baca gak la komen aku kat blog dia..wakaka..

      Delete
    3. harap aku tak nampak apa2... bhahahahaa

      Delete
  7. erkk awak...

    ReplyDelete
  8. tarik nafas dalam2 and lepas..inshaAllah akan hilang..macam Sya kalo stress sangat akan cari bantal and then tido

    ReplyDelete
  9. untung la retis2 dipromote.. kelass! haha

    H cite lah ramai nak kasi pinjam bahu ni ngan lengan baju nak lap air mata H kalau jatuh..haha (macam cite sedih jer)

    ReplyDelete
  10. aku yang baca entry ni pun rasa serabut dah ni...

    ReplyDelete
  11. kalo tak stress bukan manusia namanya. ahha.

    ReplyDelete
  12. untung la blog dah kena promote.. ekekek

    ReplyDelete
  13. aneh-aneh la H ni..

    ReplyDelete

Siapa komen 1st boleh tuntut hadiah di Kaunter H..:D

Back To Top