Header2

• 27 July 2012 •

Pemburu Cinta

Assalamualaikum.. *Waalaikumsalam Warahmatullah..*

Berhubung dengan entry sebelumnya, kali ni gegendang telinga aku dah tak lagi terngiang-ngiang lagu Sleeq ft. Najwa Latif – Untuk Dia. Sebabnya, sejak 2-3 hari lepas aku berulang-ulang kali dengar lagu Lovehunters. Bukan setakat dengar, siap menyanyi-nyanyi pun ada. Alhamdulillah la sebab suara aku sedap. Bak kata sida, pitching aku almost perfect, tak bersepah merata-rata bagaikan tahi unta..:|

Bagi sesiapa yang tak tahu, lagu ni sebenarnya lagu lama. Band asal dari Singapura. Aku rasa semua orang mesti tak akan percaya kalau aku katakan yang aku kenal dengan anggota band Lovehunters. Singapore dengan JB kan dekat jer. So, sungguh memang aku kenal dengan diorang bertiga. Aku kenal Yazid, Mol dengan Saha. Cuma diorang jer la yang tak kenal aku. Kehkehkeh.

Ehem2..okey, berbalik kepada cerita asal. Beberapa hari lepas aku terdengar balik lagu ni kat SinarFM. So start daripada hari tu, aku dok pasang la lagu ni ulang-ulang. Memang best. Jadi di hari baik bulan baik ni, aku nak kongsikan lagu ni untuk halwa telinga korang semua. Kalau sedap, tepuk tangan. Kalau tak sedap, tepuklah tangan kuat-kuat. Yeahhh!!





Itu jer. Kbai.


40 comments:

  1. Langkah kanan pagi2 yg mulia ni. Asal aku takleh nak play lagu tu? Tetiba link ke 4shared. Kau suh download sendiri ke lagu tu? Grrr~ Err ke aku yang buta IT ni? Cam buta music pun ada ni sbb lagu tu aku cam taktau lagu apa. Haha! :P

    Mohon maaf ya admin aku belum sempat komen entry2 sebelumnya :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau bukak blog guna apa? mozilla ke?

      Delete
  2. mcm prnah trdengar lagu ni..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..lagu lama..lately ni byk kali kuar kat sinar..

      Delete
  3. lar apalar encik H..x sedap tambah je ajinomoto..perfect pnya..hehe..

    ReplyDelete
  4. LOLing~ GUA bukan penggemar sinar.fm TAPI FLY.FM :d

    ReplyDelete
  5. Lagu lma2 kebanyakannya best2.. betul2 trasa kat jiwa ni.. hoho..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul2..lagi2 time karoke..hehehe

      Delete
    2. ckp sal karoke, tiap kali karoke, sy mst pilih lagu kenangan terindah.. haha

      Delete
    3. tiap2 kali karoke..aku akan pilih lagu CRK - Cinta Dan Airmata..hehehe

      Delete
  6. erk..tak sedap..aku siap hantuk kepala kat dinding dengar lagu ni..nak pulak aku terus klik link youtube..kenot go video klip beliau..hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada video klip yg lagi best..tapi audio kureng..tu yg aku letak yg ni..sebab audio lagi jelas..:D

      Delete
  7. Replies
    1. aku dgr gak sinar tp lagu ni 1st time dgr, atau mungkin kalau aku penah dgr tapi aku x twu :P

      Delete
    2. aku nak cari versi yang lagi elok..sebab bundle dah komplen..kehkeh

      Delete
    3. aku dgr kat sini je., so, x nampak pun vdeo haha

      Delete
    4. versi yg skg ni lagi sedap..ada beza sikit part intro dia berbanding yg sebelum ni..:D

      Delete
    5. oke yg ni sumpah lebih best! brbanding td mmg jauh beza >.<

      Delete
    6. versi yg ni kalau kat dalam youtube slow sgt..antara dgr dgn x dgr jer..

      Delete
  8. sedap juga nak layan lagu ni...aku tak boleh dengar dekat sini. kena cari kat youtube. kenapa ntah...huhu.

    ReplyDelete
  9. aaa..jiwang mendayu2..bila dengar sakit pulak rasa..selamat melayan yer H..mybe sesuai ni dngr tlinge ko.. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhak..zaman aku xde lagu kpop..:p

      Delete
    2. patutlah..nnti aku kenlkn dngn lagu kpop2 zaman2 aku ye! :)

      Delete
    3. sila kenalkan aku dgn lagu kpop..oppa2 =.="

      Delete
  10. err syahdu pulak dengar lagu ni tgh2 malam.

    ni kira H dah hafal semua lirik la eh? hihihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. H tinggal tunggu masa nak buat konsert jer..kahkahkah

      Delete
    2. yeke.. mesti ramai yg takut nak pegi. tetiba teringat citer doraemon time giant nak nyanyi. sume orang takut. kikiki..

      Delete
    3. ♪ Saya Lah Giant! Budak Yang Pintar! ♫

      Delete
    4. serius H masak sendiri? terer nya..

      Delete
    5. errr..ala kadar jer..

      Delete
  11. Bilaa aku kata pitching ko almost perfect? :-?

    ReplyDelete
  12. Aku asyik terngiang lagu andai ku becinta lagi je hahaha

    ReplyDelete
  13. *facepalm* Baca sekali lalu. Aku nampak tulisan Love Hunter tu as Basshunter. Encik H, lagu ni err suara penyanyi dia memang nyaring ya? xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. erkk..basshunters tu lain..hehehe..suara dia memang camni la..macam pecah2 sikit..:p

      Delete

Siapa komen 1st boleh tuntut hadiah di Kaunter H..:D

Back To Top