Header2

• 12 January 2013 •

Hari Jujur Saya













































Ehem-ehem..tak payah la susah-susah dok highlight yer. Memang tak ada apa-apa pun kat atas tu..kahkahkah.

Aku kan sebenarnya daripada dulu terfikir nak buat entry ni. Sejak 2-3 bulan lepas kot. Aku terfikir kalau tiba-tiba pada suatu hari aku perlu berlaku jujur dengan semua orang. Kira jujur yang sejujur-jujurnya la. Tak menipu, tak berahsia, tak main-main dan macam-macam lagi. Aku terfikir apa agak-agaknya soalan yang akan ditanya. Dan aku terfikir boleh ke tidak aku jawab soalan tu semua.

So hari ni aku cuba peruntukan masa 24 jam, nak tengok sama ada aku mampu ke tidak jawab soalan korang. Eh tapi bukan semua soalan tau. Sebab satu-satunya soalan yang aku tak rasa nak jawab ialah pasal nama. Kira soalan tu memang tak dibenarkan la. Kalau soalan-soalan lain, insyaAllah aku jawab jer..:D

Eh aku taip-taip ni entah-entah takde orang nak tanya apa-apa. Alaa..tanya la, tanya la. Aku tengah ada mood nak jawab ni..:">

p/s: kalau aku menipu pun bukannya korang tau yer tak? hahaha


*** update ***

tanya la soalan-soalan yang takde kena mengena dengan aku..pasal biawak kat ofis ke, pasal Encik R ke..aku rasa macam susah la nak jawab soalan pasal diri sendiri ni..hahaha


298 comments:

  1. Replies
    1. Yeay...!Berjaya juga dapat tempat pertama...hihihi...

      Ehhh..nak tanya..nak tanya ni.. #gedik ala2 zizan tadi..haha..!

      Berapa umur H eh..?

      Boleh tanya banyak2 tak...?

      Delete
    2. tahniah..sila tuntut hadiah kat Kaunter H

      alamak..lupa pulak nak buat pengecualian tentang umur sekali..kehkeh

      32

      boleh kot..-_-"

      Delete
    3. ok2..jap lagi nak tuntut hadiah kat kaunter H.. ^-^

      ohhh...muda lagi...!

      Tapi muda nur lagi..kikikikiki...

      boleh tanya lagi kan.. ni bukan nak tanya pasal nama, tapi nak ade kaitan dengan nama... heeee...

      soalannya...

      nama H ade bape patah perkataan eh..?

      Delete
    4. eh, baru 31 rupanya..hahaha umur sendiri pun lupa..

      Delete
    5. hehehee 32 ke 31?
      muda lagi lah..tp ai pun mcm Nur jugak..muda lg d H.hahaha

      eh,sini pun leh tnya kan..
      dulu studi kat mn eh?amik engineering kan..mn la tau kita studi skali.kahkahkah
      erkk..bila nk dtg jumpa Ai dgn Nur..boleh H belanja kitaorg...hehehe

      Delete
    6. adehhh..lawaklah H ni..!
      Umur sendiri pun lupaaa....hahahaha....

      jawab jujur...31 ke 32...?

      a'ah..bila eh nak jumpa nur, ai dan cikna...?

      Delete
    7. 31 la..kompom 31..hehehe

      dulu study kat UTM..study sekali ke? tak kan? :D

      jumpa Ai dgn Nur ea? rasanya kita xkan jumpa..kot..:D

      Delete
    8. Cikna...H dah jumpa ehhh....

      Ehem..ehem..!

      :p

      Delete
    9. ehh..chic na pun belum pernah..:D

      Delete
    10. aicecececehh...
      yeke..?

      Delete
    11. h ad scndal ngn kak na ke? :D hahaha

      Delete
  2. am i second? or third?

    ReplyDelete
    Replies
    1. second la nampaknya..heheh

      Delete
    2. well..aku rasa nak komen walaupun aku tak tau nak komen apa..banyak kot yg aku nak tanya, tapi aku tak rasa yg aku perlu tanya..and aku tak rasa yg aku patut tanya..

      eh, macam pernah baca je komen ni? :p

      Delete
    3. hahaha..mana aci main tiru2..>:[

      Delete
    4. aci ada kat India la.. hihihihi

      Delete
    5. eh kat Malaysia pun ada la..hahaha

      Delete
    6. Hahaha!

      *gelak guling-guling je baca update kat atas tu.. kah kah kah!

      Delete
    7. tanya soalan susah2 camne la aku nak jawab..hahaha

      Delete
  3. Replies
    1. pehhh..susah gila soalan ni..

      errr..engineer -_-"

      Delete
    2. perggghhhhhh...... abam engineer... :p

      Delete
    3. adoiii..cuba la tanya siapa perdana menteri jepun ke, tarikh perjanjian pangkor ke..hahaha

      Delete
    4. Ok, nak tanya, bila nak bagi kitorang makan nasi minyak? hahaha.. hamikkkau!

      Delete
    5. gila ke apa tanya aku soalan tu..mana la aku tau bila jodoh tu nak sampai..hahaha

      Delete
    6. ye la.. soalan gila kena jawab dengan jawapan gila mehh.. hehehehe

      Delete
    7. mana boleh bagi jawapan yg gila..hari ni kan hari jujur aku..kehkehkeh

      Delete
    8. ko engineer ke H? bukan aritu ko ckp laen eh? -__-

      Delete
  4. 4th.. kesian.. xpena nak tmpt ptama.. xpela.. dlm klas pon bkn aq slalu no 1.. ehhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. umur dh 32?? dah kwen blom???

      knp xnak letak nama sebenar???

      H.. Harun?? halimaton?? hairol?? ekeke.. nama sebenar apa???

      klu aq g pahang lg ble bwa jenjalan x???

      soalan mmg xbleh blah.. ekceli aq nak buat soalan mcm 1jta mney drop.. tp atas kekangan masa.. aq pndekkn je la.. like roda impian.. hahahha...

      Delete
    2. hahaha..4th kira okey la..soalan ko ni pelik2 la lina, mentabah jer aku nak jawab..kahkahkah

      - belum kawen..

      - sebab tak rasa nak letak nama sebenar..

      - H untuk hahaha (mana boleh tanya nama..grrrr)

      - buleh bha kalau kau..

      Delete
    3. waa... H pena g sabah x?? klupena bila nak pegi lg??? klu xpena pon bila nak pegi??? hahaha

      cepat2 la kwen... ok ba kn??

      En R laki ke pmpn??(dh en.. sah2 la lelaki.. haha)

      bg huruf kedua slepas H

      hihihihi.. hahhh jwb2

      Delete
    4. pegi sabah? belum lagi tapi insyaAllah akan legi suatu hari nanti..sebab pernah janji dgn someone..:D

      aaa..kenaa cepat2 ke? hahaha

      Encik R lelaki..anak 3..

      A

      Delete
    5. mmg sah2 nama ko harun kan? hahaha..

      Delete
    6. tak2..nama aku Hahaha

      Delete
  5. Wah...mjur rajin buka blog mlm ni.. Boleh peluang tya encik h kita ni ye...menarik ni. Nak tanya apa drama atau filem kegemaran?

    Ok apa soalan tu? Drp tya soalan politik elok soalan cam gini,kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. drama ea..

      kalau drama malaysia, H suka Ghost yg kat 8tv tu..kalau bukan drpd malaysia, H suka GTO dgn Gokusen

      kalau filem malaysia, filem Yasmin Ahmad..kalau bukan filem malaysia, banyak kot..:D

      Delete
    2. Kiranya h ni lahir tahun 1981 lah? Eh, nampaknya sebaya dgn 'akak' lah ye^^^^.

      Delete
    3. aaa..pembetulan..baru 31 rupanya..lupa umur sndiri :D

      Delete
    4. ooo..baru betul.. layak panggil akak..hehe

      Delete
    5. H, what do u think, nak jujur ni kena pilih hari ke? kalau nak melibatkan banyak pihak, jujur perlu ke ditonjolkan? atau pun elok jujur yang dalam diam-diam je..

      Delete
    6. sebenarnya tak jugak..mungkin sebab selalu sangat berahsia, so tiba2 nak try jadi org yg jujur..kot

      biasanya kalau jujur nak buat something tu, means something yg baik la, tak payah nak tonjolkan pun takpe..sendiri tau susah..:)

      Delete
  6. Replies
    1. oke, saya tutup fon esok.

      Delete
    2. saya on fon malam ni je. esok lusa tulat minggu depan, bulan depan, tahun depan fon ghaib.

      eh lupa. merajuk patblas hari. kbai.

      Delete
    3. hukaloh..14 minit jer dah la..:D

      Delete
  7. Tuu diaa..serius dah pesen retis wat sidang media..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ceh..sidang media mendanya..

      Delete
    2. agak2 klu aq wat mcm ni , aq bakal tumpang jd glamour jgk ke??? hahahahhaaha

      Delete
    3. ni artis blogger ni... muahaha

      Delete
    4. erks..artis kegemaran aku ialah nasha aziz..hehehe

      Delete
    5. Betul la ni..pemes sgt dh ko sampai terpaksa wat entri untuk fan bertnye soalan..ekeke.untung lah..

      Delete
    6. isk..aku buat ni saje2 jer weh..-_-

      Delete
    7. Kehkehkeh..takpe h aku phm..teruskn semangt tu..nk bahan ko pon dh tak bes pasal ko dh real retis blogger..benda yg aku nk bhn dh jd bende betul...hahaha

      Delete
    8. adoiii..aku rasa serba salah betul kalau ko taip camtu bundle..speechless aku, xtau nak respon apa..-_-"

      Delete
    9. Jadah seba salah lak..wei.mohon wat setting utk mobile view..payah betul aku nk bc.
      #pc aku rosak..

      Delete
    10. oret..dah tukar setting utk mobile

      Delete
    11. suke dengan komen abam bundle... retis nak bina nama~~ aww!

      Delete
    12. adoi la..aku letak komen2 ni dalam spam kang haaa..-_-

      Delete
    13. jangan lha.. jangan lha.... sweet ni.. hehehe

      Delete
    14. haishh..dah2 dok diam2..>:[

      Delete
  8. Encik H, best tak jadi engineer?

    seronok tak ada engineer pmpuan? ke boring??

    *baek ko tipu sebelum aku meroyan.... bahahahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jadi engineer? biasa jer kot, makan gaji..:D

      seronok x ada engineer ppuan? yg tu bergantung pada sikap and perwatakan engineer ppuan tu..and satu lagi ialah bergantung pada kecantikan dia..hahaha

      Delete
    2. hohoho.

      aku pasti diminati ramai sebab aku cun....


      kuikui... pitam.

      Delete
    3. errr..nasib baik aku ni lelaki..kalau aku ni ppuan, mesti ramai yg ingat aku mengandung..kehkehkeh

      Delete
  9. aku nak tau nama ko je.. tp xleh plak.. -__-

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg tu memang takleh..kahkah

      Delete
    2. ada apa dengan huruf H? O_o

      Delete
    3. ada nama sebenar aku la..hahaha

      Delete
    4. nama sebenar ko ada berapa huruf? hahaha

      Delete
    5. haishhh..mana boleh mintak hint pasal nama..hahaha

      Delete
    6. ehh aku mntak hint je..:P

      Delete
    7. erks..berapa huruf ea? aci x kalau aku tak jawab? :D

      Delete
    8. x aci x aci.. aku x tny nama, aku tny berapa huruf je.. tolong jujur.. :P

      Delete
  10. Replies
    1. ada Oshizedia . dia bawak menyorok bawah katil :P

      Delete
    2. erks..mana boleh menyorok bawah katil..kotor la nanti

      Delete
    3. berhabuk je pun -_- sayang sangat ! kah3

      Delete
    4. makwe xd tapi tunang ad... kan H? hahaha

      Delete
  11. boleh tanya lagi dak? rsanya boleh.
    En.H suka blog yang mcm mna?

    ReplyDelete
    Replies
    1. blog yg takde lagu..hehehe

      Delete
    2. yang ada misteri nusantara ..

      Delete
    3. yang sedap mata memandang..:p

      Delete
    4. yang ada pelangi....zZzzzzz...
      kekekekeke.... :p

      Delete
    5. yang ada makanan -_-"

      Delete
  12. Alaaaaaa. Hari Jujur kau ni, buat aku tahu umur dengan kerjaya kau. Pangkat "Abang" kot, tak sedap pula beraku-kau. Err err. Tapi, aku peduli apa kan ? HAHAHAHAHA :D

    Aku nak tanya soalan juga ni,

    1) Tinggi berapa ?
    2) Kau orang mana ?
    3) Agak-agak kalau kahwin, jemput aku tak ? Hahahaha

    psst : WEHHHH ! Aku salut org yg ambil engineering. Tabik spring :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cehh..aku tumbuk kang kalau kau panggil aku abang >:[

      aaa..tinggi aku 172cm..tapi kan, lately ni aku macam dah makin pendek la..xtau knpa

      aku orang johor ler..xcaya tanya nana

      agak2 ea? jemput camtu jer kot..

      Delete
    2. Hahahaha. Sbb kau nak tumbuk, aku nak panggil Abang H laa.

      Bersara kejap daripada panggil Encik H. Nanti aku akan kembali juga ke pangkal jalan, panggil kau Encik H, jangan risau. Hihihihihi :D

      Salam buat Abang H :D

      Delete
    3. ceh..tak teruja langsung kena panggil camtu..hahaha

      Delete
    4. HAHAHA. Ohhh tak teruja. Agak-agak kalau aku ngorat kau, teruja tak ? HAHAHAHAHAHA :D

      Delete
    5. erkk..jaga hati punya pasal, aku akan buat2 teruja
      kahkahkah

      Delete
  13. Encik H, tumpang lalu ye. eh, dah lawat blog sy ke blum?
    Jujur ke ni?
    Dah ke belum?

    Blog Saya: KaoshiDroid

    ReplyDelete
    Replies
    1. jujur ea? belum pernah..hehehe

      Delete
    2. erk . kejamnya H .

      blog saya pernah ?

      Delete
    3. eh cik pensil ada blog ke? xtau pun O.o

      Delete
    4. Lagi kejammm..!

      hahahahaha...guling2 nur gelak bc komen kat sini tau..!

      Delete
    5. jgn jujur sgt H, nt kecik ati org.. kahkahkah

      Delete
  14. emmmmmm...ape ye gua nk tanye ni..

    ko rase laaaa kan, ko tu hensem ke tak?
    kalo hensem ade macam haron hajis tak?
    pastu ko suke kaler merah ke? sebab gua suke merah.(saje nak gtaw jgak)
    nape icon honda? H for Hyundai pon boleh..


    cukup ke? nak lagi gtaw..akn gua lontarkan lg beberapa soalan yg mencabar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. erkk..ni wa nak jawab la ni..hahaha

      aku rasa aku tak hensem..bukan rasa jer, tapi memang tak hensem..:D

      so soalan kedua ni aku xleh nak jawab..zzzz

      dulu aku suka kaler merah..dulu la masa sekolah rendah kot..tapi skg ni aku lebih suka kaler biru..

      icon hyundai xlawa la..lagipun aku xpakai hyundai..:p

      Delete
    2. Encik H anak sulung ?

      Delete
    3. adk plg bongsu umo bpe?

      Delete
  15. wah.. ada sidang media lah hari ni...
    jujur dari ko ye...
    umur 31 tapi tak ade makwe lagi eh...
    belum ketemu jodoh lagi...

    ko engineer dalam bidang apa..?
    dah berapa lama kerja kat situ..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ceh..sidang media hapanya..

      aku dalam bidang civil..
      dah kerja kat sini hampir 2 tahun..

      Delete
    2. engineer ni ad bape bidang H? -_-

      Delete
  16. 31 tahun? muda lagi. beza kita 10 tahun je. heh heh heh.

    nak tanya pendapat encik H fasal blog den. nak buat survey jujur sejujurnya je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. elleh..10 tahun konon..bukan lahir tahun 88 ke? :p

      blog ekau rasanya okey jer..simple, kemas..lukisan cantik dan comel..blog tak berat..tulisan pun boleh dibaca..err entah apa lagi ek..takde yg x elok kot..sebab takde rasa apa2 yg xbest..:)

      Delete
    2. err, beza kita 10 tahun H, aku rasa aku layak panggil ko pacik.. kan?

      Delete
  17. Wehh ! Aku terbaca komen kau. So, aku nak tanya lagi. Segmen tanya2 Abang H sampai lebam dan pengsan. HAHAHAHA :D

    Kalau kau tak pakai Hyundai, kau pakai kereta apa sekarang ? Haaaaaaaaaaa :D

    ReplyDelete
  18. wah,,, abang h,, seriouslyl, tak leh beraku dah,, abang h abang h abang h,, beza 10 tahun kot,,, alamak,, tak jadi ngorat, kbai :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab dah dapat umur, tak de soklan dah nak tanya sebab sebelum ni nk tahu kena pnggil ape je. so, abang h la lepas ni,, hahahaha,,, ps-salunya abang bundle je jadi mangsa,, lalala,,,

      Delete
    2. errk abang bundle ko panggil..kenot go la muja..hahahaha..

      Delete
    3. sama la dgn aku..toksah la panggil abang H tu..silap2 kang aku xlayan nanti..hahaha

      Delete
    4. Abang H...??
      Errrrr.....
      Geli kot..
      hahahaha.. ;p

      Delete
    5. dua orang blogger tak sedar diri dah tua,, haha,, bajet mude lettew,, hahaha.. ok2,, aku tukar la. pak cik h dengan pak cik bundle,, alololo.. tomei nye tomei nye,,, :D

      Delete
    6. haaa..kalau pakcik aku boleh terima lagi muja..tapi kalau abang, kau panggil abang bundle jer la..kahkah

      Delete
  19. Nak jadi anon balik mcm mula-mula masuk ke blog ni dulu.. hihi..
    ok, nak tanya;
    5 perkara tentang;
    a)diri sendiri
    b)kegemaran
    c)perkara yg tak suka
    ingat lagi tak siapa anon nih? yg minta di deletekan komennya satu ketika dulu.. huhu.. ;p

    mm..rasa umur H, 29la..tipu umor eh?Tiru org.

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh..ingat jer..

      a) 5 perkara tentang diri sendiri
      - kuat makan
      - malas
      - cepat terasa
      - unpredictable
      - suka bergurau

      b) 5 kegemaran
      - makan
      - buat lawak bodoh
      - masak
      - mengumpat
      - kacau orang

      c) 5 perkara yg tak suka
      - incoming call yg berderet2
      - blog yg ada lagu
      - kerja berlambak
      - meeting
      - lagu k-pop

      Delete
    2. satu perkara nak tambah. H ni manja sebenarnya. Sedar tak?

      Delete
    3. H suka masak?? wahhh... boleh jadi suami mithali nnt.. hehehehe

      Delete
    4. mana satu betul umur H ni..? 29..? 31..? atau 32..?
      jujur H...jujurrr....
      ingat hari Jujur... ;p

      Delete
    5. Anon: errr..manja? bila pulak? haishhh

      Dira: suka masak, tapi x sedap la..:D

      Nur: 31 la..Anon tu kot yg 29..hahaha

      Delete
    6. hehe.. takpe. manja itu comel.

      Delete
    7. errr..krohhh krohhh krohhh

      Delete
    8. hahahaha..dan2 meroloh..!

      Delete
  20. hehehe
    hari jujur sedunia lah ni..
    so sila jwb ngan jujur ;p

    1- company H tu nama apa n kat mn?
    2- skrg H pakai keta apa?
    3- bajet nk kawin pilihan sdiri ke keluarga?

    muahahahaha hambekkk ko H...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1. Kining Exeton Sdn. Bhd. kat Batu Caves (bundle tau la kot)
      2. Waja dgn Honda
      3. pilihan sendiri, unless kalau yg pilihan keluarga tu lebih ohsem..hehehe

      Delete
    2. Honda..? fobia betul dengan keta honda ni..!
      tapi bak satu ketaa boleh..?
      waja xmo honda.... :p

      Delete
    3. hahaha
      Nur bajet retis ler teww waja xmo..honda mau plak...
      dah2 x yah dok demand sgt..jom kita nek Myvi dah.muahahaha

      erkk satu lagi H..Honda apa eh?
      jgn sebut honda EX5 na...

      Delete
    4. ehh..salah ayat tu ai...
      xde koma pula ayat nur tu eh...
      nur fobia dengan kete honda..jadi nak
      waja, xmo honda <--ini ayat sebetulnya diatas tu...lupa boh tanda koma..hahaha

      Delete
    5. erkk..waja xleh..dah janji nak rasuahkan kat adik..:D

      honda city la Ai..

      Delete
    6. cehhh...kalau gitu bak baju hujan dah la..
      hahahaha...

      errr...kenapa mesti honda city..?
      kenapa tak honda lain..!
      hohohoho...

      Delete
    7. sebab H adik city nurhaliza..hehehe

      tak la..sebab itu jer yg termampu..:)

      Delete
    8. better kete sorong dari jonda city..
      kikikikiki.. ;p

      Delete
    9. sape yg nak sorong? Nur ke? :D

      Delete
    10. Adehh..typo..!
      Honda eh tu..bukan jonda apatah lagi janda..
      hahahaha... :p

      Delete
    11. ingatkan jonda tu model baru..:p

      Delete
    12. hahahahah...silap taip lorr...
      tgh nak taip boss mai...
      tu yg terkehel sikit jari tu..

      H dan J kan berjiran..
      hihihihi

      Delete
  21. pendahuluan entry yang kosong. hahaha. bijak..bijak.


    soalan : ko nak aku tanya apa???


    *tak tahu nak tanya apa -_-"

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku nak tanya, bila agaknya kau punya majlis nikah?

      Delete
  22. Nk tgk gmbrrrrrr.. kira soalan ker tuh? hehe


    mana tahu hensem boleh cop H dulu haha asek nak cop 1st jer..tak best

    tkpun nty berselisih bahu kat tepi jalan ke kita tak boleh kenal.... nty H jer kenal kita tak acciiiiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboii..nak hensem saja..hahaha...
      kalau H tak hensem acanerr..?
      nak cop jugak tak...? hihihi...

      Delete
    2. haha... betul-betul retis ni... hihihihi

      Delete
    3. erkk..masalahnya, H memang tak hensem..kahkahkah

      Delete
    4. aicehh..sat kata comei..sat kata tak hensem...
      malu2 pulakk..!

      Delete
  23. Nak tanya juga . Best dapat tanya2 mcm ni ;D

    1. Kenapa tak nak org tahu nama H ? sebab nak misteri ? kenapa nak jadi misteri ?

    2. kalau pensil call H and paksa2 H bagitau nama H . nak bagitau dak ? >_<

    3. Adik H nama izzati ?

    4. Kenapa buat blog ?

    5. macam mana nak cari orang hilang ?

    6. macam mana nak cari jodoh :3

    7. macam mana nak cari Encik H ?

    8. macam mana nak letak komen fb dekat blog ?

    9. bajet kawen umur berapa ?

    10. kalau dah lepas no 9 , tapi tak kawen2 lagi apa yg H nak buat ?

    11. kawen tu penting ke ?

    12. H ada berapa orang adik beradik ?

    13. Kaunter H dekat mana ?

    14. warna kelabu sesuai dengan warna apa ?

    15. apa yang H nak buat sebelum H dapat yg no 9 ?

    16. adakah H ni seorang yang pembersih ?

    17. kenapa H tak isap rokok mcm Encik R ?

    18. kereta H sihat ?

    19. bila nak mai kedah ?





    ReplyDelete
    Replies
    1. Fuhhhhh.....poning H nak jawab ni....
      H..nak nur tolong jawabkan kee..?
      hehehehehe.. :p

      jgn maroh ye cik pensil...
      cik nur cuma bercanda...heeeee.. ;p

      Delete
    2. tudia...
      mcm ni mau fengsannn H..
      xpe2 H..jawab je ngan jujur lg berhemah.hahaha

      Delete
    3. gelak sakan aku baca soalan cik pensil,, hahahaa,,!!! sila la jawab 'ABANG H'.. HAHAHAHHA!!!!! :D

      Delete
    4. Jujur lagi berhemah ye ai..!
      hihihi....xpun nak kami tolong jawabkan H..
      hahaha.... ;p

      Delete
    5. erkk..ramainya soalan!! ni postpone dulu, balik nanti baru jawab..:D

      Delete
    6. 1. sebab memang xnak bagitau..xde sebab yg spesifik kot..:D

      2. kompem tak akan bgtau..

      3. yup..Nuriezati

      4. sebab tulis kat facebook xbest..nanti org yg kenal semua baca..

      5. google jer la..google balai polis berhampiran :D

      6. pergi mendaftar kat agensi mencari jodoh

      7. facebook ke twitter? kat bucu kanan tu ada button

      8. guna coding yg ada kat google..trial & error

      9. dulu2 bajet nak kawen umur 25..tapi skg dah 31..so takde target..hehehe

      10. xde buat apa2 kot..dah jodoh belum sampai xkan la nak pertikaikan pulak..:D

      11. penting..ya, penting

      12. ada 7 orang..tapi dah tinggal 6..sorang meninggal

      13. yg tu kena tanya Liyaa..H dah lupa la :D

      14. purple

      15. beli rumah kot..kalau boleh la..

      16. tak jugak..biasa2 jer kot..

      17. sape kata H tak hisap rokok? sape kata? grrrr

      18. City sihat, Waja tengah berubat..:D

      19. lama dah kami x pi kedah..hat last kami pi sana rasanya 3 tahun lepaih..awat cek?

      Delete
    7. hahahahaha..tang last best baca...
      siap de loghat kedah lain haih,..!

      ooo...pandaii naaa H...
      hahahah

      Delete
    8. mcm tak percaya pulak . harap bukan.

      Encik H tak pernah menetap dekat kedah kan ?

      Delete
  24. boleh tanya soalankan..? ok,
    boleh suggestkan tempat best kat Kuantan..?
    best dari segi makanan dan pemandangan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tempat best kat Kuantan? rasa macam takde jer..kalau nak tengok pantai, kat teluk cempedak dgn pantai batu hitam jer la..kalau tempat makan, rasanya H dengan Encik R masak lagi sedap..hehehe

      sebenarnya kitorang selalu ada masalah bila nak makan kat luar..sebab xtau nak pegi makan kat mana..-_-"

      Delete
  25. Xpe la H.."Things that you dont know doesnt hurt you"..orang putih cakap.hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. but the things that i know should hurt me..kot..:D

      Delete
  26. haha knp tengok komen kat entry H mesti ada cop2 tempat ni.. ahakxc.. comel je tengok...

    ReplyDelete
    Replies
    1. heeee..comelkan Ainaa...
      sebab sape yg dapat tempat pertama,
      dapat hadiah istimewa dari H...
      heeeee.... :P

      Delete
    2. diorang2 ni semua memang perasan comel..hahaha

      Delete
    3. Oklah tu...
      ada juga perasaan..
      hahaha

      Delete
    4. kalau H lain la kan..sebab dah memang comel..kahkah

      Delete
    5. haaa..ini baru perasan..!
      hahaha... :P

      Delete
  27. okeh.. aku kena tipu!! siot ko kan..hahahaha

    okeh...soalan aku berbunyi macam ni.. ko ni sebenarnya bukan orang biasa atau kebanyakan kan?? ko ni sebenarnya alien kan??

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan...bukan. H bukan alien. H...Beto. kbai.

      Delete
    2. H beto? jom kawen H.. :|

      Delete
    3. adehhh..ajak kawen terusss....
      betul2 blogger retislah H ni..
      hihihih...

      Delete
    4. errr..aku orang susah la boni..kehkehkeh

      kome bertiga dok diam2 ea..Beto ada scene romantik dgn Lisa sat lagi..-_-"

      Delete
  28. soalan aku:
    1. ko berak pagi2, ada bunuyi kentut kuat2 tak?
    2. antara biawak dan katak, mana yang ko sanggup makan?
    3. sehari korek hidung berapa kali?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kahkahkah.. soalan xleh blah..

      Delete
    2. kah kah kah! seriously, dira tengah gelak guling guling nih baca soalan dari TK! hahahahaha

      Delete
    3. erks..jawapan aku:

      1. rasanya takde kot..aku berak pagi2 bunyi kentut yg halussss jer..:D
      2. kalau betul2 darurat dan aku diberi pilihan antara biawak dgn katak, aku lagi sanggup makan katak kot..
      3. dua atau tiga hari sekali kot..-_-"

      Delete
  29. saya nk tanya , er

    en h suke justin bieber tak , najwa latip??

    ReplyDelete
    Replies
    1. justin bieber tak suka..najwa latif pulak, quite okey la kot..kadang2 suka jugak tengok dia..hehehe

      Delete
  30. kadang2 menjadi misteri tu menyeronokkan...hahaa...
    xleh tnya sal diri,so nak tanya jiran sebelah rumah sihat ke?kih3 msti laju je jwbkn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. errr..tak kenal la dengan jiran sebelah tu..so xtau la dia sihat ke tidak..tapi kucing2 dia tak sihat kot, hari2 memekak jer..grrrr

      Delete
  31. weh,, aku baru perasan. kalau bukak home blog ni, header budak laki bajet hensem dok atas kerusi, kalau bukak satu2 entry, ada budak laki menyorok belakang huruf h. ape yang pak cik h dah buat? canggih tol la blog ni.. cer citer cer citer,, :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup..header tu tukar2..kat home header lain, kat entry header lain..pakcik buat setting sikit jer nak..-_-"

      Delete
    2. alaa.. weh nak gak pak cik.. ps- h sudah sedar diri itu tua... lalalala

      Delete
  32. salam kenal capital H.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kenal Mad..sila beri tunjuk ajar :D

      Delete
  33. ada adik perempuan x ....hehe!

    ReplyDelete
  34. leeza tak highlight tapi leeza tunggu loading... isyh isyh...

    ReplyDelete
  35. hahaha..bnyak betul soalan2 panas ni. rpenye h jauh lebih tua. sori bersikap kuangjaq b4 ni ngan ko.ampunn..:D

    soalan pasal dri sndiri la senang wehh, xyah bukak buku pong..hehe

    ReplyDelete
  36. cerita hidustan apa yg h suka?
    perdana menteri jepun asal dari mana?cuba teka....hehehe

    ReplyDelete
  37. Panggil pakcik boleh? Umur kak Dah berapa eh? Encik H anak ke berapa?

    Phew, nasib baik tak guna aku-kau. Dah jadi remaja tua rupenyee :p

    ReplyDelete
  38. penatnya aku nak scroll utk komen..bnyk sgt org duk tanya..
    umur dah ada org tanya..kan aku ckp kau unpredictable..kau pun mengaku..

    aku nak tanya kau asal mana?
    bila nak buat gathering geng2 blogger?

    ReplyDelete
  39. aku baca semua komen kat entry ni. xpenah2 aku buat camtu. ramai jugak org nak tau psl kau kan? huhu.

    aku xnak tnye ape2. gpon, aku dah tau mcm2 psl kau tanpa aku tnye. cume nme je yg aku xtau. haha.

    aku terima kau seadanya. erkk?

    ReplyDelete

Siapa komen 1st boleh tuntut hadiah di Kaunter H..:D

Back To Top