Header2

• 01 January 2013 •

Tukar Baju Baru

Kalau anda klik gambar di bawah, bermakna anda akan lihat blog ini pada template yang sebelumnya. Kerana pada waktu ini, blog aku telahpun sudah berubah rupa.

Ini Template Ketiga
Background kali ini cuma putih sahaja. Tenang dan suci. Sesuci air di pinggir kali. Manakala header, adalah hasil ilham dan kreativiti Tengku Puteri. Awalnya aku cuma bergurau di entry ini, minta dilukiskan sebuah header yang free. Sungguh tak sangka, permintaan aku dia penuhi. Dan lebih menggembirakan, terus dua header yang dia bagi. Di mana kedua-duanya anda dapat lihat di template ini. Apapun, terima kasih kepada Tengku Puteri. Anda memang antara insan yang ada punya sentuhan seni.

Untuk header lama ciptaan Lana, aku memilih untuk tempatkan ia di bloglist. Dan insyaAllah, aku akan gunakan keempat-empat sekali. Harap-harap Lana tidak berkecil hati.

Bagi ruangan comment, aku kembali aplikasikan konsep pada template kedua. Di mana aku akan sediakan ruangan comment pengguna facebook, ditambah dengan ruangan comment pengguna twitter. Aku tahu dua ruangan itu takkan ramai orang yang guna. Mungkin juga tak akan ada. Tapi tak apa, aku tetap letak sahaja. Aku standby kalau-kalau antara anda ada nak cuba.

Ruangan widget pula aku ringkaskan seringkas mungkin. Aku cuma letakkan Blog Archived, Pages Facebook, Shoutbox dan Followers. Manakala di sisi sebelahnya, aku tempatkan akses pintasan ke laman sosial facebook dan twitter, berserta akses ke dashboard dan bloglist yang baru dicipta. Itu sahaja. Untuk keberadaan widget yang lain, aku tak fikir ia akan terwujud ada. Sekurang-kurangnya tidak pada waktu terbitan ini sedang dicipta.

Harapan aku, semoga anjakan paradigma terhadap blog ini buatkan anda rasa lebih selesa. Maklumlah, percikan darah sudah tak ada. Mungkin sekarang aku dah insaf agaknya..hahaha.

p/s: any comment? any idea? kot-kot nak cadangkan apa-apa? :D


192 comments:

  1. aku cadangkan, cadangan di tutup..

    cantik header..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana aci. Carlos potong Q :P

      Delete
    2. erkk..tima kasih..tima kasih..header free memang la cantik..:p

      Delete
    3. Ye..ye.. cantik header. Rasa nak bergurau jugak dgn Tengku Puteri kot2 dia pun bleh bagi header free jgak kat aku. heheh. *pangg.. tengku puteri pun aku tak kenal.

      Aku dah buang dah titik bertindih dlm header aku seperti saranan ko. Heheh. Ye la.. nampak elok skek.

      Delete
    4. erks..try la..kot2 dia bagi..:D

      aku dah tengok dah..nampak cun la..fixed jer dgn header ko..heheh

      Delete
    5. ye..cadangan ditutup. :D

      Delete
    6. yeah..cadangan ditutup..xyah nak ejas2 dah..:p

      Delete
  2. Grrrrrr. Asek dapat free je. Tak aci betul laa. Nak gak satu (d)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..mana boleh, free tu untuk aku jer..:))

      Delete
  3. Ehey.. sangat comel !
    cute gitew :D


    Selamat Meraikan Tahun Baharu,
    Moga tahun ini memberikan jutaan keberkatan buat kita semua:)

    ReplyDelete
  4. antek nyaaaa baju baru diaaaa..itew suke tengokkk ^_^
    kehkehkeh. putih berseri-seri gitewww.

    btw, memang cantik. header tu comel!!! nak jugakkkk!!! T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. itew pun suke header baru ni..comey jer macam itew an an an? :p

      Delete
    2. ha'a..tomeyyyyy~ tapi bukan macam awakkk..comey macam iteww :D

      Delete
    3. erkk..tak2..itew lagi comey la..hikhik -_-"

      Delete
    4. elehhh~ blog itewww pun omeyyy tau. pinky-pinky gituu.

      yekkk~ pesen apa cakap pelat ni (-.-")

      Delete
    5. hahaha..sape yg start dulu cakap pelat2 ni? :p

      Delete
    6. yang awak pegi sambung tu kenapa? (-.-")

      #taknak ngaku silap.

      Delete
    7. saya mmg mudah terpengaruh dgn anasir2 jahat.. :|

      Delete
    8. sampai hati cakap jahat. taknak tegur H seminggu. serius.

      Delete
    9. heheh..jangan la serius sangat..:p

      Delete
  5. eh tiru lagi. blog chic na pun dah tukar baju baru la. :)

    comey baju baru ni H. dah takde darah. zombie dah balik kampung eh. hihi.. paling comel widget kat sebelah tu. mohon buatkan utk chic na sekali. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. chic na pun tukar baju baru ke? heheh

      zombie dah insaf sekarang..masing2 dah bertaubat..yg tinggal cuma zomba jer..itu pun kat blog payeh..:p

      Delete
    2. kihkihkih.. zomba takpe baik sikit dari zombie. :D

      Delete
    3. owhhh..patut la payeh jadi zomba..kahkahkah

      Delete
    4. H lahir bulan january?

      Delete
    5. siti nurhaliza kan lahir bulan januari..hehehe

      Delete
    6. errr tak minat ok siti. :p

      Delete
    7. alaa..minat la..minat la..pls....:(

      Delete
  6. Kau memang pencekik darah..Semua benda nak free..Jenis kedekut tahik hidung masin...Grrrr!! Hahahahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..aku ni baik tau kakdah, sebab tu ramai org sayang..lalala~

      Delete
  7. Selamat tahun baru capital H.Blog wajah baru semangat pun baru.

    ReplyDelete
  8. ha.... selamat berkarya dgn wajah baru ni..
    dapat header free yg cun, mmg seronoklah nampaknya... rezki badan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..tak sangka sebenarnya..sebab dapat header cantik macam ni..:)

      Delete
  9. cantik baju baru,,, header sangat cool...
    memang menariklah baju baru ni... ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. header free ruha..kalau nak buat sendiri, memang harapan la..kahkah

      Delete
  10. fuyooo smart. tema putih suci mulus bergebu ni aku suka. sedap mata memandang...tp part arkib, komrad blablabla tu hitam legam tu buat mata ak tak nmpak sangat apa yg di dalamnya. so cadangan, baik tukarkan ke kaler kelabu asap...pergh berbaju baru n bernama baru :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. suci tu kira macam aku la, suci..kahkah..tapi arkib tu memang aku buat hitam..ala2 template tahi cicak la..

      Delete
    2. tahi cicak dijadikan idol -_-' hehe

      Delete
    3. erkk..nasib baik aku tak amik tahi ayam jadi idol :D

      Delete
    4. tak ada beza dua2 tetap busuk .

      Delete
  11. selamat tahun baru Mr H..cantik wajah baru ini.. header pun cantik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat tahun baru Mama Rey..header free ni..sebab tu la cantik..:D

      Delete
  12. amboi favicon..kelas kau maqiaa!! =D
    selamat tahun baru H..semoga terus bersemangat utk berblog..
    cantik baju baru..pinjam boleh??

    huiyooo..header ada dua..siap boleh tukar-tukar..
    padanlar, buka main page td header lain, bukak entry plak header lain..=D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..favicon pun tukar jugak..maklum la, skg kan dah guna H..:p

      header tu memang tukar2..sebab cuba nak gunakan dua2 :D

      Delete
    2. haha..ye la tuu..=P

      pandai jgak H edit2 ni noh..=D

      Delete
    3. erkk..cuba jaya jer husna..sebab dah jadi, tu yg berani guna kat sini..hehehe

      Delete
  13. favicon kelazz kau jah! ehem! dot my.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..kata Capital H, kena la guna favicon camtu..=))

      Delete
    2. create r sendrik bru exclusive muwahaha

      Delete
    3. erkk..xpandai la chuu..tulung buatkan buleh? :D

      Delete
  14. Kacaknya lelaki yg duk kt kerusi tu....



    Yg penting favicon tuuuuuu... perghhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..favicon pun amik kat google jer..:p

      Delete
    2. lelaki dekat kerusi tu bukan Encik H . jangan terpedaya degan kehemsemannya . erk ?

      Delete
    3. ehem2..tu aku la..wajah sebenar mmg macam tu..kahkah

      Delete
    4. ingatkan Encik H ada janggut . tapi tersimpang jauh . rupanya ada macam babyface . keh2

      Delete
    5. muka kpop kot..hahaha

      Delete
    6. grrrrr..wajah maskulin okey..>:[

      Delete
  15. cantik baju tahun baru ko.. berapa harga?? hehe. ;p

    sidebar widget tu camne nak buat..?? ko ada tutorial dia x??

    ReplyDelete
    Replies
    1. errr..sidebar widget tu aku edit sendiri drpd template lain la bro..xdapat nak provide tutorial..

      sebenarnya aku tak reti nak buat tutorial..heheh

      Delete
  16. aku rasa simple tapi menarik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang niat aku nak buat simple2 jer..:D

      Delete
  17. salam tahun baru Encik H ^______^

    wahhhhhhh! header sentuhan tengku puteri
    mmg terbaeklah! hensem plus semart gittew!

    baju baru simple tapi cun arrr Encik H!

    semart! semart! semart!

    fuiyoh dot my lagi tuhh! =P


    Salam Tahun Baru,
    anamizu :)

    ReplyDelete
  18. comel headerrr :D hoho...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..thanks utk org kat bawah ni..:D

      Delete
  19. wahhhhhhhhhhhh.... kembang hidung kejap...harhahrhar... selamat taun baru encik H... =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat tahun baru jugak..and thanks untuk kedua2 header ni..:D

      Delete
  20. sangat2.sangat2..sangat4 kemas. Hoyeh..XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaa..Alhamdulillah..thanks bro..:)

      Delete
  21. serius. cantik sangat. kemas. selamat tahun baru :)
    -makcik puyak

    ReplyDelete
    Replies
    1. tenkiu makcik..muhun makcik bukak balik blog yg dulu :|

      Delete
    2. malas. hikss. takpe. makcik tetap lepak belog pakcik ^_^

      Delete
    3. alaaa..tak best la kalau makcik takde..:'(

      Delete
  22. selamat tahun baru jugak..dah singgah tadi..cuma belum drop comment..hehehe

    ReplyDelete
  23. ko mmg blogger sejati H..dah guna domain, blog dah kemas, follower dah ramai, pembaca dah ramai gila..serius aku jeles...tapi aku ingat lagi layout bodo ko dulu..kehkehkeh..gila noob la ko masa tu..hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..aku still simpan lagi template yg dulu..memang lawak kot bila ingat2 balik..siap ada siput la, lebah la, kucing la..dah macam blog kanak2 pulak..kahkah

      Delete
    2. ko ade ubah setting ke pas tukar url tu?kalau takde masalah aku pon nak tukar gak la..

      Delete
    3. takde ubah apa kot..dia redirect terus drpd link blog yg lama..means link yg lama tu still boleh guna la..

      Delete
    4. bagi aku unik.. sebab blog org lain scroll bawah tapi blog ko, scroll ke tepi... shud proud with it..hehehehe

      Delete
    5. heheh..proud la jugak kot..sebab blog aku sorang jer scroll ke kiri..:p

      Delete
  24. perghhh.. mengancam semuanya yea..

    ReplyDelete
    Replies
    1. erkk..tima kasih..:D

      Delete
    2. MENGANCAM ? Encik H ada bau pelik dak ? hoho

      Delete
    3. cik pensil kentut dalam kain ke? O.o

      Delete
    4. Encik H dah melepas ke ? ok faham2 :3

      Delete
    5. dah..tiga kali..:3

      Delete
  25. cantik siot header ko..

    ReplyDelete
    Replies
    1. header org buatkan la dya..aku tak reti nak buat header cantik2 macam ni..-_-"

      Delete
    2. nak jugak . paksa puteri tu buat dekat pensil ! boleh Encik H ? ;D

      Delete
    3. tidak boleh..grrrrr

      Delete
    4. ok . fina ! fine !!

      *hempuk buku atas meja , pekup muka , nangis .

      hahaha

      Delete
    5. muhun cik pensil upload gambar lepas menangis..:|

      Delete
    6. selepas Encik H , paparkan gambo Encik H :p

      Delete
  26. Kira cun dah ni design bro

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaa..tapi kalau boleh, aku nak buat widget tu float..
      itu pun kalau boleh la..

      erkk..aku terguna perkataan kalau..:D

      Delete
  27. alolorhhh comelnye header! untung ko dpt free. bodek eh? haha

    hmm as for me, smart dah blog ko ni. xyah tmbh ape2. less is more kan? :)

    ehem, apesal aku rse ko agak skema tuk entry ni. mcm bkn ko je. style 2013 kah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..bodek la sikit2..eh tak2..sebenarnya aku gurau jer mula2 tu..rezeki kot..

      biasa la manusia, tak pernah puas..nak jugak cuba tambah apa2 yg patut..kehkeh

      erkk..kalau kau baca entry awal2 dulu, memang aku tulis camni la..formal katak..:p

      Delete
  28. simple..ciksu suka..nk gak buat mcm ni boleh?

    selamat tahun baru.. alhamdulillah kalau ko dah insaf yer ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh2..ciksu buat la..pastu nanti kreditkan kat blog aku ea..:p

      Delete
  29. kau sape ? aku tak kenal dah. haha kbye !

    ReplyDelete
    Replies
    1. grrrr..aku ni senior kau tau..jangan nak buat2 lupa pulak..hahaha

      Delete
    2. eh hye abg senior ni adek junior ! wakaka. adek junior rase lah kan semenjak abg senior tukar cat rumah ni macam lambat loading lah bila nak komen membahan. kahkahkah

      Delete
    3. yer ke lambat loading? errr..lambat bebenor ke? O.o

      Delete
    4. lambat bebenor tu idak ler. tapi bebenor lambat. wakaka. terus hilang idea aku nak membahan. hahaha

      Delete
    5. Alhamdulillah..bagus la kalau kau dah insaf..:p

      Delete
    6. err err tak payah nak hepi besday aku sangat yang dah setahun berlalu tu ye. -____________-'

      Delete
    7. okey2..happy besday in advance..kahkahkah

      Delete
  30. ahahaha..percikan darah ea?
    nice. ringan mata.
    ada gaya.

    -kak6-

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh ye..ada lambang honda la...
      -kak6-

      Delete
    2. lambang honda tu kununnya mewakili kereta la..kahkah

      Delete
  31. Replies
    1. terima kasih..saya memang comel :">

      Delete
  32. suci dalam debu gitu.. rasenye this is much better. doodle muka ko tu pon nmpak mke budak baik, walopon ilustrasi semata je kan, hehe. btw, semoga 2013 ni lebih baik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku memang budak baik la hara..cayo la cakap den..:p

      Delete
  33. eh , adakah pensil tersalah blog ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai cik pensil..1st time datang sini ke? salam perkenalan yer..:)

      Delete
    2. salam kenal juga . saya budak baru belajar , mohon tunjuk ajar .

      salah silap jangan marah2 , senyum2 tak apa =p

      Delete
    3. salah la..bukan "mohon tunjuk ajar"..tapi "sila beri tunjuk ajar"..hehehe

      Delete
  34. mmg superb lah skin baru! header perghh .. buat sndri? domain dot my tu baru jugak ke dah lama?

    ReplyDelete
    Replies
    1. header tu org lain tolong buatkan..tak reti nak buat sendiri..kehkeh..domain baru jer tukar semalam..:)

      Delete
  35. giler arhhh,, fes time aku tengok ada ruang comment untuk twitter,, hebat,, tapi aku suka comment kat sini je,, tak nak bagi ko femes sangat di fb,, hahaha,, sila ejas header free ala2 ko punya tu untuk aku seketul! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi drpd maklum balas org lain, komen kat twitter tu ada error..nak kena adjust balik kot..

      Delete
  36. wahh dah brtukar wajah eh blog nie . hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. baru jer bertukar wajah..sempena tahun baru..hahaha

      Delete
  37. Wah2.. Tahun baru, baju baru la blog ni yek..

    ReplyDelete
    Replies
    1. anjakan paradigma la kak M..:p

      Delete
    2. kereta baru x H?
      awek? baru jugak kot.haha

      Delete
    3. semua baru..kot..:D

      Delete
  38. comel header!!!... hehehehe okay dah ni, janji entry best.. awwwwwwwww selamat tahun baru...

    ReplyDelete
    Replies
    1. header org buatkan..heheh

      selamat tahun baru ena..;)

      Delete
  39. CANTIK!!! SERIUS...tapi aku suka lagi kalu merah hitam~

    ReplyDelete
    Replies
    1. merah hitam? means yg mana merah and yg mana hitam?

      Delete
    2. background hitam...tulisan kekal merah~

      Delete
    3. uik..gothic sangat tu calie..takut aku..:D

      Delete
    4. aku suka,. hahahaah gothic la best.. grng~ lol

      Delete
    5. aku dah insaf la calie..hehehe

      Delete
  40. patutlah aku rasa lebih tenang masuk blog ni sekarang.. kalau sebelum ni aku risau2 je kena tikam. sebab ada percikan darah.. hahahaha..

    bro, aku rasa simple itu better bagi blogger lelaki tulen macam kita ni..hahaha. jadi aku sokong pada kesimplean yang ko tonjolkan ni..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup..aku pun rasa camtu jugak kot..lagi simple lagi bagus..:D

      Delete
  41. suka, sangat kemas. Sebenarnya nak tukar template jugak. tapi macam banyak kerja pulak nak kena buat, karang huru hara terus malas nak fikir haha. happy 2013 happy blogging bro :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tima kasih..:)

      4 bulan tak update blog..kerja banyak sangat ke? hehehe

      happy new year jugak..

      Delete
  42. eNCIK h! haaaaaaaa akhirnya saya smpai gak kat sini. dah lama nak komen kat sini. tpi berukband asyik cmburu jerk! ptama skali nak cakap tenkiu! rajin awak ke blog saya yang tak sbrapa tuh, huhuhu kedua nak cakap! hurm cntek gak blog awk neh. nampak tersusun rapi jerk! simple but nice ewah! skeping plak. heeeeeee.

    ReplyDelete
    Replies
    1. erkk..bukan dulu sue memang pernah drop komen ke? :D

      Delete
  43. oh.. dah nampak.. ensem juga... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaa..mesti shinta dah tak takut kan? :p

      Delete
    2. hahaha... masih ada warna merah.. tapi okeh.. sebab ada katun ensem bertenggek kat situ :)

      kalau aku like fb tu,... add la kita sekali hehe.... :)

      Delete
    3. hahaha..susah la nak buang warna merah tu daripada blog ni..rasa macam hilang identiti jer..:p

      Delete
  44. cantik blog bruuu skrgggg... tersusun jerr semua. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah..agak berpuas hati la setakat ni..:)

      Delete
  45. pergh baju baru blog hang. blog aku tu xde baju pun. haha. papepun aku nengok nice :) serius bro.kemas. meh belanja aku. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. erks..duit dah habis la..belum gaji..hahaha

      Delete
  46. whoaa H! hensem2 blog ko part kepala tu aku suka aku suka. ni cantik lah mende alah yang kat tepi tu. macam dilukis mende alah yg BLOG, FB, NGN TWITTER tu mana dpt?

    then bagi aku dah ok dah semua cuma boleh tak ko remove kotak merah yang kurung entri ko ni? bagi aku lah ni tak kene part kotak tu je.. lets say ko buat yg xpyah kurung pakai kotak bagi aku cukupp perfekk..ko jngn sentap ah H aku jujur orangnya. ok?

    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku dapat kat internet..:D

      aku rasa kalau remove kotak merah ni, dia jadi macam pelik sikit kot..sebab ada shadow kat kotak merah tu..so kalau buang kotak, tinggal shadow jer..

      p/s: aku belum reti camne nak buang shadow tu..:D

      Delete
  47. pelik la kenapa header ni bertukar2..hebatnye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. erkk..sebab aku dah set camtu..:D

      rasa rugi kot kalau aku guna salah satu header jer..sebab tu aku try guna dua2..

      Delete
    2. pndainya kau bermain dgn html blog..aku xleh tgk muka kartun capital h ni rasa cm nk pelok bap comel ngat..

      Delete
    3. edit sikit2 jer kot..lagipun aku test kat blog lain, bila dah jadi baru aku apply kat sini..:D

      Delete
  48. erkkkk
    tp tetap x alri dr merah kan..even dah xdak darah tp still merah jugakk.kan?

    ReplyDelete
  49. wahhh..sama macam ciknalah..
    baju baru...syoknyaaa..!

    nur ingtka salah masuk nlog tadi..hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh..baju baru untuk tahun baru, dan dengan semangat baru..:D

      Delete
  50. hmmmm...warna blog ni aku klasifikasikan sebagai "Tahi Cicak Bercili" hakhak.


    santek la H. jeles aku...header free lak tu. untung la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. erks..rezeki Aien..takkan aku nak tolak pulak..hehehe

      Delete
    2. Alehh Aien xnampak ke dye cuba tiru Na..
      hehehhe

      Delete
    3. hepp..mana ada tiru..hahaha

      Delete
  51. alahai...blog ku baru tukar wajah hampir hujunga tahun hari tu...tak mungkin memilih untuk berubah dalam masa terdekat =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu tahun lepas..tahun ni kena la tukar lagi..hehehe

      Delete
    2. Encik H jejaka terhangat di pasarana ;D SIGN sikit !

      Delete
  52. Emm... nampak lu di kelas yang tersendiri H! Wa suka....cantik dan simple .... Antara suci ke idak tu wa no komen...he...he...

    Lu punya luka pun nampaknya sudah makin baik.....darah dah tak merata-rata... tu maksudnya dah dekat nak kawen le tu..ha..ha... maklum le Honda pun dah ada kan..he..he..

    Apa wa melalutlah ni.... ok bye... wa nak mop dulu!hu...hu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih okje..
      Doa kan KAMI ye..
      HAHAHAHAH

      Delete
    2. erkk..terima kasih kak nom..aku akan jaga Jna baik2, ibarat menatang minyak yg penuh..hahaha

      Delete
    3. hu..hu... akhirnya ke??? bagus...bagus...kalau cam tu...cepat cepat jangan lambat-lambat

      Delete
    4. errr..layankan si Jna ni jer..hehehe

      Delete
  53. hehe sebab hari ni aku baca entry 2 blogger yang sebut nama ko bro, jadi aku terus datang sini.

    Tapi ok pe templete ringkas macamni.aku lagi prefer macam ni.senang orng nak tgk, loading pon tak lama.aku dari buat blog sampai skrang.. template aku ntahape2.nak edit malas sbb makan masa.kalau edit hari ni, 2minggu aku tak buat entry ngeh2

    last2 pakai la template sekarang hingga 5tahun akan datang :)

    p/s:komen aku ada panjang mcm liya MF x?ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni dah kira level2 Liyaa MF gak ni..hahaha

      aku test buat kat blog lain..then bila dah puas hati baru aku transfer kat sini..cuma 1 jer aku x puas hati..apesal ntah followers tu sekejap ada, sekejap takde..

      Delete
    2. Ehem ehem. Ramainya pencelen aku. Kahkahkah!

      Delete
    3. kau kan dah jadi idola skg ni..kahkahkah

      Delete

Siapa komen 1st boleh tuntut hadiah di Kaunter H..:D

Back To Top