Header2

• 02 May 2012 •

Ada Terletak Di Hujung Kampung

Apa yer aku nak taip. Sebenarnya tadi aku meng-ga-la-mi ketidakstabilan emosi bila mana sepatah dua kata dari salah seorang manusia telah buat aku terasa. Maklumlah, kata-kata dari orang yang kita suka, meskipun tanpa niat dan makna, bisa saja buat kita sedikit hiba..:)

Salah satu perkara yang aku cukup suka pada diri sendiri ialah kebolehan aku untuk memujuk hati. Meskipun bukan 100% menjadi, tapi setidak-tidaknya aku mampu ukir senyuman palsu untuk jadi pendinding diri. Sebab aku pernah baca satu ayat yang taipnya lebih kurang begini, senyumlah kerana senyuman kamu mungkin boleh buat orang lain happy..

Jadi, seikhlas-ikhlas senyuman yang aku beri kali ini, disertakan sekali dengan harapan agar kalian sentiasa gembira menjalani kehidupan sehari-hari. Maaf sebab aku memang tak pandai menaip tentang perkara-perkara rawak setiap kali menulis entry. Aku cuma pandai mengarut sendiri-sendiri..:D

Kepada si dia yang nun jauh di situ, aku cuma mampu berikan Jamal Abdillah punya tajuk lagu. Aku Maafkan Kamu..;)


26 comments:

  1. ahaks ni rupenya encik h.salam kenal bro..ada masalah dengan org rumah ke bro?entri nampak emosi je..

    ReplyDelete
  2. hahaha..biasa la bro..dah terbiasa taip emosi2..:D

    ReplyDelete
  3. hahaha... nampak dri gaya penulisan.. u mmg seorg yg penuh tekateki.. sape yg kamu maafkan tu?? :P yup, senyuman mampu membuat org lain happy.. biarlah kedukaan itu kita smpan sendiri.. kan2?.. :)

    ReplyDelete
  4. wahhh...soalan yang susah ni...tapi tak dapat nak jawab la, skema jawapan dah kena curi...:D

    ReplyDelete
  5. salam encik H..
    samalah dgn sis..bakat memujuk diri sendiri mmg ada , tp bakat nak pujuk orang belum penuh ilmu di dada haha

    alo2 semoga baik2 saja dgn si dia :)

    ReplyDelete
  6. tolong teruskan hidup. jangan sebut namaku. ^^

    ReplyDelete
  7. sis92: susah nak pujuk org sebab kita kdg2 tak tahu apa sbnrnya yg dia betul2 rasa..:D

    Camy Alya: erks..xkira nak sebut jugak laju2..kahkahkah

    ReplyDelete
  8. Hahaha! Mmg mngalami msalah emosi, haha! Dia ckp apa kat bro? Hmm.. Apa kta bro buat satu entri, hmm, mcm bgtau keadaan sbenar bro. Prempuan tu, dia suka bro? Apa kdudukan dia dgn bro skrg? Sbb sy pun agk pelik.. Knapa dia marah2 gitu..

    ReplyDelete
  9. erks..hahaha..mana aci tanya banyak2..:p

    ReplyDelete
  10. hehehe. sebut la banyak-banyakk :P

    ReplyDelete
  11. camyalyacamyalyacamyalyacamyalya

    *nampak mcm banyak kan?kahkah*

    ReplyDelete
  12. Assalammulaikum en H..

    err..ni baru pestime lana kesini..hee.hehe, tak tahu nk ckp pa sbnrnya.. Pa pun, suka kelainan kt sini..scroll right to the left ^^

    #oh ea, salam kenal,hehe. Pandai en H mengarut2,hak3. mujur pandai memujuk diri, tidaklah terasa sangat dihati. Elok juga bersikap begitu, semoga keadaan kembali pulih seperti dulu :)

    ReplyDelete
  13. Waalaikumsalam..jemput masuk..

    aaa...insyaAllah..hehe

    ReplyDelete
  14. Hehe, tima kasih En H..alhamdulillah..hrp2, ada kebaikan yg boleh dikongsi skit dri blog lana yg tak sbrapa tu,huhu..

    ReplyDelete
  15. Biasalah hidup, pasti ada duka juga bro. Asam garam khidupan bak kata org. Haha.. Senyuman itu bukan sekadar menyejukkan hati org lain, namun mampu juga menurunkan tahap amarah/ menyejukkan rasa duka emosi dijiwa. Lol..

    ReplyDelete
  16. Tinta Lana: hehe..terima kasih jugak...:)

    Apple: betul2..senyum tu mampu kawal emosi..kot..hehe

    ReplyDelete
  17. tak dengar tak dengar. kehkeh :P

    ReplyDelete
  18. CAMY ALYA!!!!!!!!!
    (dengar x?)

    ReplyDelete
  19. Samalah..ukir senyuman meskipun terlalu plastik saja bntuknya..
    Tapi..kdang2 tu sembunyilah sesusah mna pun,.org yg pling memahami akn cpat mengesannya dari mata. Mata xakan mampu jadi sehipokrit bibir.benci btul...
    Tu ikut mata akulah..klau mata kau aku xtau..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. mata aku berkaca..ª_ª

      Delete
    2. perghh...
      mesti kiut semacam ja kan...-_-

      Delete
    3. wahhh...1st time org puji aku cute...#_#

      Delete
  20. lirik lagu selalunya kena.
    tambah pulak kalo berduka =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la..lirik lagu macam faham2 jer kan..hahaha

      Delete
  21. cube tengok sya senyum pulak.. mesti nmpk mcm Natasya Hudson.. lgi buat hati org terpujuk taw :P

    ReplyDelete

Siapa komen 1st boleh tuntut hadiah di Kaunter H..:D

Back To Top