Header2

• 18 May 2012 •

Tajuk Lagu Flop Poppy Telah Ditukar

Bismillahirrahmanirrahim..

Pada terbitan kali ini, aku agak blur untuk mula menyingkap tabir. Kalau diikutkan, sebenarnya banyak perkara yang aku tengah fikir, tapi tak banyak pula yang mampu aku tafsir. Segala apa yang aku rasa tak dapat aku luahkan secara zahir. Cuma terdaya biar jemari ini melukis rasa hingga ke akhir..

Aku tak pasti apa yang aku rasa ialah apa ataupun apa. Persoalan "siapa" dah tak perlu diangkat untuk menjadi suatu tanda tanya. Apa yang dipersoalkan induk jiwa lebih kepada konsep kenapa dan mengapa. Jua jadi persoalan bagaimana seorang aku boleh terkhayal dalam halusinasi minda..

Bukan salah kamu untuk huruf U dan I bertukar. Ia spontan terlakar. Bagai suatu rutin yang pantas berlaku tanpa kita sedar. Dan kini, sefigura kamu dah bisa buat aku tersenyum lebar..

Apresiasi ini ditulis saat kita tak mampu bertukar-tukar komentar..:)


21 comments:

  1. Encik H, kita follow blog awak tp knp tak pernah dpt new entry feeds pun. :?

    ReplyDelete
  2. wah3... kesasteraan H makin terserlah :)

    ReplyDelete
  3. yeke.. ada lg satu blog yg sy follow pun jd camni gak. hmm takpe lah. sy try refollow. :)

    ReplyDelete
  4. 5W 1 H

    selalu aku aplikasikan

    ReplyDelete
  5. bobok: aku faham..tapi jangan amalkan yer..:D

    ReplyDelete
  6. hanny: hamboih pjg bebenor nama..thanks anyway :)

    ReplyDelete
  7. blog kau tiada kotak jerit seperti
    aku?kau tak lejen la.haha

    apa pun,aku nampak ke-excited-tan kau itu.trimas sahabat.moga kita jumpa
    satu hari nanti.

    ReplyDelete
  8. tanpa siapa tiadalah apa.
    scroll back kpd origin. ada siapa di situ

    ReplyDelete
  9. bobok: dalam masa terdekat ni aku akan buat kotak jerit macam kau..asalkan kau tak jerit kuat2..

    hara: "siapa" itu memang ada..cuma persoalan "siapa" itu saja yang dah tak perlu ada..hehe..faham ke? sebab terbitan ni ditulis untuk "siapa"..

    ReplyDelete
  10. Aku cuba baca berulang kali, segan aku nak komen kat sini tapi aku kena jugak sebab malu bertanya sesat jalan.

    Sebenarnya aku tak faham apa yang cuba kau sampaikan.

    Boleh terangkan?

    ReplyDelete
  11. Ninaaa: Tajuk asal lagu Flop Poppy yang aku maksudkan ialah "Ya Kamu"

    cukup ke penerangan ni?

    ReplyDelete
  12. gila aku tak faham lagi. Hahaha kau boleh terangkan lebih detail? Aku memang lambat sikit hihi

    ReplyDelete
  13. Ninaaa: part mana yang kau nak aku terangkan detail?

    Camy Alya: hebatnya awak boleh faham..saya sendiri yang taip pun sebenarnya tak faham..kehkeh

    ReplyDelete
  14. aku sama dgn ninaa..dah baca byk kali still xfaham..sakit otak den duk memikirnya ha..-_-

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..maaflah..aku tak dapat nak buatkan kau faham...:D

      Delete
  15. mengapa perlu dibuang siapa? err..kasihan dia.. *komen ke laut, harap maklum. huhu*

    ReplyDelete
    Replies
    1. errr...siapa sebenarnya tak terbuang..ada jer walaupun nampak macam dah dibuang..

      Delete
  16. haaa mesti time taip entry ni hang tengah dengar lagu floop popi.. betul tak?? hihi tak dapat nk pham dengn lebih dalam entry ni huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. nope..lagu asal Flop Poppy - Ya Kamu..
      tapi ditukar jadi Ya Kami..
      itu la maksud tajuk entry ni..hehehe

      Delete

Siapa komen 1st boleh tuntut hadiah di Kaunter H..:D

Back To Top