Header2

• 06 May 2012 •

Makmur Jaya

Aku dalam cerita kali ini didefinisikan sebagai seorang stalker kelas satu. Sama seperti apa yang pernah aku beritahu. Siapa mangsa aku? Tidak lain dan tidak bukan, semestinya ialah kamu. Sejak bila? Lebih kurang 3 hari lalu. Alasan? Entah, aku sendiri pun tidak tahu..

Salah satu perkara yang buat aku mengusap dagu ialah letak duduk tempat asalan kamu. Kuantan atau Karak, aku tertanya yang mana satu. Jangan risau, keperluan menjawab sebenarnya tidak perlu. Tapi jika kamu mahu, sudah tentu aku rasa terharu..

Bila difikir-fikirkan, sebenarnya aku agak musykil kerana sedari awal kamu seakan dah punya aura untuk buat aku perhati satu persatu. Maksud aku, perhati satu persatu dalam konteks "hanya sekadar perlu". Alasan? Entah, sekali lagi aku sendiri pun tidak tahu..

Aku syak yang kamu bomohkan aku.


28 comments:

  1. Salam..

    sumpah tak paham, hahaha. Apa yang dimaksudkan ni..tak dpt tngkp, huhuhu T___T

    ReplyDelete
  2. Tinta Lana: wslm..entry ni dibuat memang taknak bagi siapa2 faham..:p

    ReplyDelete
  3. ko ade stalk aku tak H..hahaha..malunye..hahaha

    ReplyDelete
  4. Ym.Bundle: mesti la ada..sebab tu aku syak yg ko bomohkan aku..hahaha

    ReplyDelete
  5. oh ok. tak faham. huhu..
    sebenarnya huruf J tu smiley la. nape kat pc awk keluar huruf J? xkeluar smiley tu ek? :)

    ReplyDelete
  6. kreatif giler blog ni. suke3. :D

    ReplyDelete
  7. Chic Na: hehe tak faham pun tak apa..btw mmg x keluar smiley tu..yg ada cuma J jer..

    EruzuLiyana: erks..thanks..:)

    ReplyDelete
  8. ermmm... aku xfaham apa yang kamu cuba tuk huraikan dalam entry ini.. tapi, sememangnya, entry2 kamu sblm ni, banyak yg aku x fahammm... hahha.. btw, best kan stalker2.. heheh

    ReplyDelete
  9. Emma: hahaha..memang best jadi stalker..itu pun selagi tak mendatangkan mudarat la..:D

    ReplyDelete
  10. aku pelik pesal ramai yg tak paham ni entri ko H?..ke aku yang salah paham..wakaka..

    ReplyDelete
  11. Ym.Bundle: mana la aku nak tau knpa org lain x faham..apa yg ko faham pun sebenarnya aku x tau..hahaha..

    tapi ni frasa mudah jer kot..so aku anggap apa yg ko faham tu betul..:D

    ReplyDelete
  12. Sangat mendalam. Hoho.. stalker kelas satu, berdiam di satu sudut, memikir persoalan yang tak disebut. Kamu dari mana, dengan siapa dan mana kamu akan pergi? Lol.

    ReplyDelete
  13. Apple: Stalk sebab nak tau drpd mana jer..belum tahap nak tau dengan siapa dan akan ke mana..hehehe..stalker kecil-kecilan jer..:D

    ReplyDelete
  14. Ahh cara kau ceritakan sgt misteri! Kau tahu, aku langsung mmbygkan sherlock holmes sedang bermonolog ketika mmbaca ini.

    Sbnrnya, aku ingin puji stalker. AKu rasa stalker itu kerjanya agk baik kerana punya niat yg suci iaitu ingin tahu perihal seseorg. Stalker boleh jd seorang yg memahami utk org yg di stalk krn dia byk tahu tentang org itu.

    Knp aku bilang begini? Kerana aku juga sama sprti kamu.

    Hehe aku pun stalk kecil-kecilan je.

    ReplyDelete
  15. Ninaaa: kamu ni, jangan la bayangkan terlalu tinggi..sherlock holmes tu..tak hagak2..:D

    aku rasa stalker bukan la keji sangat..kot..hahaha..lagipun aku cuma rasa ingin tahu..tak terniat nak membahayakan beliau pun..

    ReplyDelete
  16. erksss. again agaian agaian.

    You made me speechless once again :P

    ReplyDelete
  17. Camy Alya: Erks..memang dah terbiasa la taip "erks"..hahaha..

    ReplyDelete
  18. ku juga stalker kelas satuuu

    ReplyDelete
  19. Camy Alya: wahhh...stalk sape pulak tu? meh2 share info..

    ReplyDelete
  20. tengah stalk dia la ni. kena tanya soalan banyak2 sampai dia takleh jawab. kehkeh

    ReplyDelete
  21. Camy Alya: bagos2..tnya dia smpai dia speechless..hahaha

    ReplyDelete
  22. Aku jgak seorg stalker tapi xdslah syak yg dia tuh bomohkan aku..

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap2 nanti kau akan rasa dibomohkan..hahaha

      Delete
  23. stalker kelas satu.
    misterio.
    shelock holmes.

    eheee =P

    ReplyDelete
  24. ehh mne ade sya bomoh kn awk!!errr hihihi ce tye dia betul ke tak dia bomohkn awak hihi

    ReplyDelete

Siapa komen 1st boleh tuntut hadiah di Kaunter H..:D

Back To Top