Header2

• 31 May 2012 •

Terspeechless

Bismillahirrahmanirrahim..

Aku tak ada apa-apa nak taip. Sebenarnya ada. Cuma aku tak pasti yang ada ialah apa. Mungkin saja aku meng-ga-la-mi situasi kronik di mana buah fikiran aku tidak ada dimana tempat yang sepatutnya dia ada. Mungkin juga buah fikiran aku terbang ditiup angin yang sepoi-sepoi menuju ke arah utara..

Oh ya, Kelantan juga berada di bahagian utara. Cuma bezanya, esok dia akan meninggalkan utara untuk kembali ke tempat yang tak berapa nak utara. Betul lah, dia bukannya orang Johor pun. So tak ada konsep keselatanan muktahir dalam perjalanan dia..

Dan lagi, aku susah hati sebenarnya. Susah hati mengenangkan perihal dia. Ketandusan kata-kata oleh seorang dia secara tak langsung buat aku rasa macam “errrrr”. Faham kan? Maksudnya, aku rasa “errrrr” lah. Rasa yang buatkan aku tak tahu nak jelaskan macam mana..

“Errrrr” tu maksudnya speechless. Nampak speechless kan? Kahkahkah!


31 comments:

  1. haha..aku faham kau kawan.

    kau mungkin sedang kelu.tanpa kata.:)

    ReplyDelete
  2. berdoa lah untuk dia. katakan saja kalau suka :P

    ReplyDelete
  3. ana: hahaha..aku pemalu sebenarnya..

    Chic Na: Errrrr.....

    Camy Alya: berdoa tu boleh..tapi katakan, errrr mana boleh..saya ni kan pemalu..kehkeh..

    ReplyDelete
  4. encik H, aku nak cakap ni..

    errr...
    kau paham kan? hekhek

    ReplyDelete
  5. Salam en H. lama sudah aku tak kemari..errrr..

    alamak,tetiba speechlessessss,hamik,hahahaha

    ReplyDelete
  6. Td aku rasa buah fikiran aku ada. Tp lepas aku baca entry terspeechless kau ni, tiba2 aku rasa buah fikiran aku pun mula beralih tempat, bkn di tempat sepatutnya. So, apa yg sepatutnya aku komen kat sini?

    Err aku rasa betul lah tuu, dea bukan orang Johor. Itu je mampu aku cakap.

    *Hmm pandai tak taktik aku nak bg komen aku nampak tak terspeechless? Kahkah!

    ReplyDelete
  7. Untuk orang istimewa?

    ReplyDelete
  8. errr aku kenyang. pon boleh kan ? haha

    ReplyDelete
  9. SaddLone: Errrrr..aku faham okey!!=.="

    Tinta Lana: haaa...tau pun speechless..kehkeh

    Liyaa Mf: nampak ketara yang kau sangat hebat. memang pengkomen ulung..aku rasa yak keterlaluan kalau aku gelarkan kau sebagai Tactical Genius..hehehe

    Ninaaa: untuk orang yang comot..dan tak suka nyamuk..kahkahkah

    izzah: errrr..boleh2..tapi nak tanya lah, mana Encik Haris?

    ReplyDelete
  10. errr aku dah dump en haris sbb dia terlalu hensem untuk aku . :DD

    ReplyDelete
  11. izzah: padan muka encik haris..tu la, sape suruh hensem2..kahkahkah

    ReplyDelete
  12. haha..saya punturut speechless..hehe...papon..first time dtg blog scroll ke tepi..hehe

    ReplyDelete
  13. Mr. Jagung: hehehe..nk tukar template dah x lama lagi..:D

    ReplyDelete
  14. Tactical Genius? Aku terharu dgn gelaran tuu. Rasa macam tak layak je. Rasa macam, err siapalah diri ni nak digelar macam tu. Rasa macam, err rasanya lebih ramai org len yg lebih layak. Rasa macam, err apakah motif Encik H bg aku gelaran macam tu? Rasa macam, err apakah semua ni? Rasa macam err, apakah yg sedang berlaku? Rasa macam, err rasa nak muntah! Bwerkkk!!

    *Hm skali lg guna taktik sama. Hebat bukan? *Angkat2 kening* Kahkah! :))

    ReplyDelete
  15. aku blur bkn speechless..hahaha

    ReplyDelete
  16. maka itu, gunakan cara pemalu. Lol. Surat ke? Sms ke? haha.. Cinta jarak jao ke jang? Lol.

    ReplyDelete
  17. errr...terspeechless tengok blog ni scroll kiri kanan, entrinya juga...


    hmmm...apa lagi ek?


    errr..entah ler..

    ReplyDelete
  18. aku tak kira , aku nak komen panjang-2 macam liyaa tu . tapi yelah , setelah aku membaca entry ini , aku turut speechless . yang penting , speechless itu tidak seronok , kahkahkah , geng tak centre :))

    ReplyDelete
  19. sebenarnye mungkin nak komen sikit je, tapi disebabkan aku terlalu banyak lewah jadi mungkin ia akan menjadi semakin panjang. pengaruh the Tectical Genius kat atas tu kuat sangat mungkin..haha

    *Encik H, kenapa aku x boleh nk link blog ko dlm bloglist ek?? pelik :-w

    ReplyDelete
  20. err... aku spechless. err.. kenapakah aku spechless? err..

    ReplyDelete
  21. Ym.Bundle: sehabis sopan dah aku taip ni, x sangka pulak ko akan blur..=))

    Apple: Errr..susahnya soalan...

    Aien Alien: takpe pasni scroll ke belakang pulak..ala2 3D..:))

    Payeh Kuced: errr..aku geng center la..

    Ah Chuu: Liyaa memang bawak virus..kot..hahaha..mana la aku tau kenapa xleh letak dalam bloglist..

    bukanretis: biasanya retis jer yg speechless time kena soal dgn wartawan..hahaha

    ReplyDelete
  22. errrrr,,,.. ye, sgt2 speechless tu H.. ho4

    ReplyDelete
  23. Emma: hahaha..entry ni sebenarnya tak ada motif..kot..:D

    ReplyDelete
  24. err , tak tahu nak komen apa , ntah terbang kemana habes idea aku nak komen tadi , dah terjangkit speechless ko tu , haha . ;)

    ReplyDelete
  25. aNis: erkkk..aku pembawa virus ke? =.="

    ReplyDelete
  26. HAHA , maybe jugak kau pembawa virus smpai terjangkit kat aku , ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. fuh fuh fuh..hahaha..selamat berjangkit..:p

      Delete
  27. err..kau pegi jelah masuk meminang dia H oi...

    errr.. errr..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau pun terjangkit speechless ke? hahaha

      Delete

Siapa komen 1st boleh tuntut hadiah di Kaunter H..:D

Back To Top